Tι λένε τα σενάρια για τις σήραγγες της Ηλιούπουλης και της Αργυρούπολης




Στο πλαίσιο της γενικότερης αναβάθμισης των οδικών αξόνων του Λεκανοπεδίου και με φόντο τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, η αστική σήραγγα της Αργυρούπολης μπαίνει και πάλι στο πεδίο των συζητήσεων.

Οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού είναι σίγουρα που βρίσκονται στην επικαιρότητα το τελευταίο διάστημα είναι από τα σημαντικότερα έργα αυτή τη στιγμή στην πρωτεύουσα, σε συνδυασμό φυσικά με τους νέους σταθμούς του μετρό όπως έχετε διαβάσει και μέσα από τις σελίδες του carandmotor.gr.

Εκτός της σύνδεσης της Λ. Κύμης με την Εθνική Οδό, μέσω του μεγαλύτερου αστικού τούνελ έως τώρα – δείτε εδώ αναλυτικά, ακόμη δύο σήραγγες στην Αθήνα έρχονται στο προσκήνιο. Πρόκειται για τις σήραγγες της Ηλιούπουλης και Αργυρούπολης οι οποίες αναμένεται να εξυπηρετήσουν μεγάλο όγκο οχημάτων σε καθημερινή βάση, συνδέοντας πολλά σημεία της πόλης σε ελάχιστο χρόνο.

Για την πρώτη περίπτωση, φαίνεται πως το έργο είναι υψίστης σημασίας καθώς θεωρείται η επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού που θα συνδέει την Αττική Οδό με το Ελληνικό. Οι αλλαγές που θα δούμε θα περιλαμβάνουν μια υπόγεια σήραγγα στην Ηλιούπολη και μεγάλες παρεμβάσεις επί της Λ. Βουλιαγμένης.



Πρακτικά και με βάση όσα έχουν γίνει γνωστά, η νέα σήραγγα θα έχει γραμμή εκκίνησης στο ύψος της Καισαριανής και θα καταλήγει πολύ κοντά στο σταθμό μετρό του Αγίου Δημητρίου σε χρόνο που δε θα ξεπερνά τα 2 λεπτά. Μάλιστα, σύμφωνα με τους αρμόδιους, όταν το έργο ολοκληρωθεί θα εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση μερικές χιλιάδες οχήματα που αυτή στιγμή δημιουργούν ένα απίστευτο κυκλοφοριακό κομφούζιο στους γύρω δήμους.

Ωστόσο, στο νότιο τμήμα του Λεκανοπεδίου θα δούμε μέσα στα επόμενα χρόνια ακόμη μια σήραγγα, εκείνη στην περιοχή της Αργυρούπολης. Πρόκειται για τον νέο οδικό άξονα Αργυρούπολη – Κορωπί – Αεροδρόμιο, με στόχο να εξυπηρετήσει μελλοντικά την πρόσβαση στο Πάρκο του Ελληνικού και αποσυμφορήσει την Βάρης – Κορωπίου που τις ώρες αιχμές εμφανίζει σημάδια κορεσμού. Το συγκεκριμένο έργο, εκτός από μεγάλες βελτιώσεις του υφιστάμενου δικτύου θα περιλαμβάνει και μια σήραγγα μήκους περίπου 2,5 χιλιομέτρων, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε και βοηθήσει ώστε η κάλυψη της απόστασης από την Αργυρούπολη έως το Αεροδρόμιο να γίνεται σε χρόνο 15 λεπτών περίπου.

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.