Πρόταση Σπανάκη για τη δημιουργία Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων στους Δήμους του Νότιου Τομέα




Τις προτάσεις του για τη δημιουργία Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων σε κάθε Δήμο του Νότιου Τομέα της Αθήνας, ανέπτυξε ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Βασίλης-Πέτρος Σπανάκης, μιλώντας την Τετάρτη 10 Ιουνίου στην Ολομέλεια της Βουλής στο πλαίσιο της συζήτησης του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.

«Εκλέγομαι στη μεγαλύτερη εκλογική Περιφέρεια της χώρας, στον Νότιο Τομέα της Αθήνας. Η Καλλιθέα, είναι ένας από τους μεγαλύτερους Δήμου της χώρας και δεν έχει ούτε ένα Πειραματικό ή ένα Πρότυπο σχολείο. Το ίδιο ισχύει για το Μοσχάτο, το Παλαιό Φάληρο. Η Γλυφάδα είναι δυνατόν να μην έχει ένα Πειραματικό ή ένα Πρότυπο; Στην Ηλιούπολη, όπου έχουμε το κτίριο των Πολυκλαδικών στη Βουλιαγμένης, θα μπορούσε να υπάρχει ένα Πειραματικό ή ένα Πρότυπο και για τους γειτονικούς Δήμους Αλίμου και Αγίου Δημητρίου. Το ίδιο στην Αργυρούπολη και στο Ελληνικό. Έχουμε ανάγκη στα Νότια από Επενδύσεις Εκπαίδευσης. Τα ίδια ισχύουν και στου Ζωγράφου, στον Βύρωνα, στην Καισαριανή. Να γίνουν Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία. Έχουμε βέβαια κι ένα κόσμημα στα Νότια, την Ευαγγελική Σχολή στη Νέα Σμύρνη. Τα νέα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία θα πρέπει σταδιακά να ιδρυθούν σε όλους τους Δήμους του Νότιου Τομέα και σε όλους τους Δήμους της χώρας. Τα Πρότυπα και τα Πειραματικά Σχολεία αποτελούν πραγματική Επένδυση για το μέλλον των παιδιών μας» ανέφερε ο κ. Σπανάκης και πρόσθεσε:

«Επίσης το θεσμό αυτό θα πρέπει να τον μεταγγίσουμε και στην επαγγελματική εκπαίδευση, με κατάλληλη αξιοποίηση επαγγελματικών Λυκείων. Στον Νότιο τομέα της Αθήνας υπάρχει η ιστορική Σιβιτανίδειος Σχολή. Η Σιβιτανίδειος μπορεί να γίνει Πρότυπο Επαγγελματικό Λύκειο . Επιπλέον πρέπει να δοθούν κίνητρα στους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα σχολεία αυτά για την αποδοχή της μετατροπής τους σε Πρότυπο ή Πειραματικό».

Ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας έκανε λόγο για «αλλεργία της Αριστεράς σε ότι συνδέεται με την αριστεία» και σημείωσε ότι «η διεύρυνση των Προτύπων και Πειραματικών σχολείων είναι βασικός άξονας του προγράμματος της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη. Τα σχολεία αυτά δεν είναι σχολεία ελίτ. Είναι σχολεία για όλους και περισσότερο για τα παιδιά οικογενειών που προέρχονται από χαμηλές τάξεις αλλά έχουν ικανότητες και στόχους. Και τι κάνουμε εμείς; Τους δίνουμε την ευκαιρία».



Ο κ. Σπανάκης συνεχάρη τους εκπαιδευτικούς, «που κρατούν όρθιο το εκπαιδευτικό σύστημα» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε και σημείωσε:

«Eίχα την τύχη να έχω γονείς εκπαιδευτικούς. Να βιώνω καθημερινά τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Τις ελλείψεις, τις αγωνίες και πολλές φορές την απομόνωση του εκπαιδευτικού».

Στη συνέχεια της ομιλίας του, ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, αναφέρθηκε συνοπτικά στις αλλαγές που φέρνει το Νομοσχέδιο στην εκπαίδευση «οι οποίες στοχεύουν στην αναβάθμιση της Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σε μια προσπάθεια να «συμμαζευθεί» το εκπαιδευτικό σύστημα μετά από την τετραετή αποδόμηση του από τη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ».

Κλείνοντας, ο κ. Σπανάκης δήλωσε «περήφανος για τρία πράγματα:

Πρώτον, γιατί αποφοίτησα από Δημόσιο Σχολείο, το 2ο Λύκειο Μοσχάτου.

Δεύτερον, γιατί σπούδασα σε Δημόσιο Πανεπιστήμιο, στην Ανωτάτη Εμπορική στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Και τρίτον, γιατί υπηρετώ την παράταξη που διαχρονικά στήριξε και στηρίζει την Δημόσια Παιδεία χωρίς κομματικά χρώματα αλλά με εθνική συνείδηση».

Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο από την ομιλία του Βουλευτή Βασίλη-Πέτρου Σπανάκη στη Βουλή:

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.