Οδηγούμε το Skoda Scala με τον TSi 1.5 cc κινητήρα με το αυτόματο κιβώτιο τύπου DSG 


Του Πέρη Χαλάτση/now24.gr

Δεν είναι εύκολο ένας κατασκευαστής να πετύχει το τέλειο για όλους τους αγοραστές. Ωστόσο είναι εφικτό να πλησιάσει σε ένα ποσοστό πάνω από 90%  σ αυτά που ζητάει. Και τι είναι αυτά που θέλει ο σημερινός αγοραστής;

Θέλει ασφάλεια, άνεση, καλή τιμή αγοράς, φθηνά  ανταλλακτικά, σωστή μεταπώληση. Αν και ψάχνει την  καλύτερη και πιο οικονομική τιμή στην αγορά θέλει ταυτόχρονα την ακριβότερη και τελειότερη  συνδεσιμότητα, θέλει gadget που εφοδιάζονται αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών και θέλει να του δώσεις κάτι παραπάνω από αυτά που ζητάει για να σε προτιμήσει.

Οι Τσέχοι που κινήθηκαν κάτω από τις οδηγίες των Γερμανών πήραν λευκό χαρτί και άρχισαν να σχεδιάζουν τον αντικαταστάτη του Rapid χωρίς να έχουν όρια. Δεν «πάτησαν» σε καμιά γνωστή γραμμή. Ξέφυγαν από τη λογική του «πρέπει» και ανέβασαν τον πήχη των απαιτήσεων. Για αυτό σήμερα το Skoda Scala που ανήκει στην C ,κατηγορία των μικρομεσαίων  χάτσμπακ, είναι ένα από τα καλύτερα οικογενειακά αυτοκίνητα της αγοράς.

‘Όσοι  γνωστοί και φίλοι πρόκειται να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο με ρωτάνε πάντα να τους πω την γνώμη μου. Τα διλήμματα που έχουν μπλοκάρουν την απόφασή τους.

Όταν οδηγούσα το Skoda Scala με τον TSi κινητήρα των 1500 κ.εκ, η κύρια ερώτηση  ήταν αν θα διάλεγα το Golf η το Scala. Η απάντηση ήταν: «Θα κράταγα αυτό που οδηγώ».

Πρέπει να ξέρετε ότι στο Group της VW ανήκει και η Skoda.Οι Γερμανοί χωρίς να χαλάσουν μια καλή συνταγή (της VW) , ορισμένες φορές  ξεπερνούν τα όριά τους σε ένα άλλο «γλυκό». Δεν θα έλεγα ότι «ρίχνουν» την VW για χάρη της Skoda αλλά κάνουν υπερβάσεις όπως για παράδειγμα στο Scala με το νέο πλαίσιο.

Το νέο Scala της δοκιμής μας κρύβει κάτω από το καπό έναν 1.500άρη TSi κινητήρα βενζίνης ο οποίος αποδίδει 150 PS. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Το αυτόματο κιβώτιο τύπου DSG  7 σχέσεων (διπλού συμπλέκτη) συνεργάζεται άψογα με τον συγκεκριμένο κινητήρα που πληροί τις τελευταίες απαιτήσεις των Ευρωπαίων στο θέμα των εκπομπών ρύπων. Ο κινητήρας είναι euro-6  τελευταίων προδιαγραφών. Το SCALA έχει οικολογική και ανθρωποκεντρική φιλοσοφία. Γι αυτό χρησιμοποιεί ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα πιο καθαρής αυτοκίνησης.

Δείτε τη συνέχεια στο: now24.gr

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X