Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του Μετρό – Η μεγάλη αλλαγή που προκάλεσε πρόβλημα



Σοβαρές δυσχέρειες στη μετακίνηση του επιβατικού κοινού που κινείται στη Γραμμή 3 (σ.σ. μπλε γραμμή) του Μετρό έχει προκαλέσει η απόφαση της ΣΤΑΣΥ να διακόψει από 01/11/2018 το ενιαίο δρομολόγιο από την Αγία Μαρίνα έως το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Όπως ανακοίνωσε προ ημερών η εταιρεία, τα δρομολόγια πραγματοποιούνται πλέον μεταξύ των σταθμών Δουκίσσης Πλακεντίας και Αεροδρόμιο αντί κατά μήκους όλης της γραμμής 3 (Αγία Μαρίνα – Αεροδρόμιο), όπως γινόταν μέχρι πρότινος.

Έτσι, οι επιβάτες που έχουν ως προορισμό το Αεροδρόμιο, από την 1η Νοεμβρίου, κατευθύνονται στο σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας, όπου και θα μεταβιβάζονται σε συρμούς του Μετρό με προορισμό το Αεροδρόμιο στις :25 και :55.

Ομοίως, και οι επιβάτες του Μετρό από το Αεροδρόμιο (αναχώρηση συρμών στις :00 και :30) θα αποβιβάζονται στο σταθμό Δουκ. Πλακεντίας, όπου εντός λίγων λεπτών θα ξεκινά συρμός προς Αγία Μαρίνα.

Στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο, οι επιβάτες μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν και τα δρομολόγια του Προαστιακού (απαιτείται μετακίνηση σε διαφορετική αποβάθρα).

Στόχος είναι να εξοικονομηθούν συρμοί προκειμένου να υπάρξουν συχνότερα δρομολόγια στη γραμμή προς Αγία Μαρίνα, καθώς η συχνότητά τους κυμαίνεται στα 3 με 4 λεπτά στις ώρες αιχμής.

Από την πλευρά του, ωστόσο,  ο πρόεδρος εργαζομένων Μετρό, Σ. Ρεβύθης, εξήγησε στον ΑΝΤ1 τους λόγους που ταλαιπωρούνται όσοι χρησιμοποιούν το Μετρό προς το Αεροδρόμιο.

Διαβάστε Επίσης

χόλια στο “Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του Μετρό – Η μεγάλη αλλαγή που προκάλεσε πρόβλημα

  • 05/11/2018 at 1:47 μμ
    Permalink

    Το ίδιο συμβαίνει 5 χρόνια στην γραμμή του μετρό προς Ελληνικό.
    Μόνο ένα στα δύο δρομολόγια ολοκληρώνει την διαδρομή, ενώ το ένα στα δύο τερματίζει στον Αγιο Δημήτριο και περιμένεις το επόμενο συρμό.
    Άρα ή ήταν άστοχο και δαπανηρό να φτάσει το μετρό στο Ελληνικό ή εκμεταλλεύονται την συνθήκη
    “ουδέν μονιμότερο του προσωρινού” , αφού είχαν υποσχεθεί στην τοπική κοινωνία (Αλίμου, Ηλιούπολης, Ελληνικού) πως με την παραλαβή των νέων συρμών (υλοποιήθηκε προ 5ετίας) θα τερμάτιζαν το σύνολο των συρμών στο Ελληνικό. Επίσης το μόνο μετρό στον κόσμο που δε χρειάζεται ο πολίτης να κρατιέται είναι στην Αθήνα, αφού οι συρμοί οδηγούνται αργά και βασανιστικά, όχι για το καλό του πολίτη αλλά για να δουλεύουν χαλαρά οι μηχανοδηγοί.
    Μακάρι να αναλάβουν ιδιώτες αφού ο εφαρμοσμένος συνδικαλισμός είναι προς όφελος μόνο των εργαζομένων!!!
    A! εργάστηκα στην SOGEA (μία από τις εταιρίες της κοινοπραξίας ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΕΤΡΟ) που έφτιαξε το μετρό από το 1993 έως και το 2000

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X