Oργισμένα νιάτα: Δεκάδες μαθητές του 1ου Λυκείου Γλυφάδας καταγγέλλουν καθηγητές, γονείς και δημοτικούς υπαλλήλους για βίαιη συμπεριφορά




Ο τρόπος με τον οποίο έληξε η κατάληψη στο 1ο Λύκειο της Γλυφάδας (για το υπό κατάθεση νομοσχέδιο που αφορά το νέο Λύκειο), προκαλεί την οργή δεκάδων μαθητών οι οποίοι μέσω του NOTIA.GR που ανέδειξε το θέμα, καταγγέλλουν γονείς, καθηγητές και υπαλλήλους του δήμου για βίαιη συμπεριφορά και απειλές. Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν βίντεο και ηχητικά ντοκουμέντα από την εισβολή τους στο σχολείο που επιβεβαιώνουν τα όσα καταγγέλλουν.

Δείτε μερικές από τις καταγγελίες  μαθητών και γονέων:

Με ποιο δικαίωμα πάρθηκαν τετοιου ειδους αποφάσεις προκειμένου να ανοιξει το σχολείο; Με ποιο δικαίωμα φωναξαν συνεργείο του δημου να εισβάλλει μέσα στον σχολικό χωρο; δεν γνωριζαν πως χρειάζεται παρουσία εισαγγελέα και αστυνομίας για να εξουσιοδοτηθουν οι αρμοδιοι να σπασουν τα λουκετα; Τοσο ασχετοι ειστε πανω στο αντικείμενο του επαγγέλματος σας; Πρεπει να υπάρξουν κυρώσεις σε όλους όσους συνεβαλλαν και ενισχυσαν το εχθρικό και απειλητικο κλίμα εναντίον των παιδιων. Καθηγητές χρησιμοποιούσαν τις υβριστικες ορολογιες «κωλοπαιδα» και «βλακες» πανω σε μαθητες, είναι αυτο δυνατον; που ηταν η δημοκρατία τότε; θα έπρεπε να ντρεπεστε να λεγεστε εκπαιδευτικοι οταν φέρεστε τοσο ασχημα εναντιον των παιδιων. Οι υπάλληλοι απειλουσαν τους μαθητες πως αν δεν εκαναν στην ακρη θα τους εριχναν πανω τους τα θρανια και θα τους τραυματιζαν με τον τροχο. Ειναι επιτρεπτό να φερονται ετσι στα παιδιά; Υπάρχουν βιντεο που δείχνουν καθηγητές να προσβαλλουν και να απειλούν τους μαθητές που βρισκονταν μεσα στο σχολείο. Υπάρχουν μαρτυριες για γονεις να μπαίνουν μεσα στο σχολειο και να βιντεοσκοπουν τις «καταστροφες» και τις «φθορες». Επειδή ημουν κι εγω ολες τις μέρες εκει, ξέρω πολυ καλα οπως και τα υπόλοιπα παιδια οτι υλική φθορα δεν υπηρξε ουτε μιση, καθαριζαμε και συμμαζευαμε το σχολείο κάθε μερα, και τολματε να κανετε τετοιες υποθέσεις εναντιον μας; λυπαμαι.

Μετά από όλη αυτήν την ιστορία έχουν στοχοποιηθεί 2 μαθητές οι οποίοι απειλούνται απο τον σύλλογο καθηγήτων για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Δεν θα τους περάσει! Ολοι μαζί είμασταν μέσα. Όλοι μαζί αποφασίζαμε. Όλοι ψηφίσαμε για να γίνει η κατάληψη ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΑΡΧΗΓΟΥΣ!!!

 Δεχτήκαμε επίθεση από τους καθηγητές και υπαλλήλους του δήμου. Το σχολείο ήταν κλειστό ως διαμαρτυρία για το νομοσχέδιο Γαβρόγλου. Οι καθηγητές μας ήταν απέναντι μας, ο πρόεδρος του δεκαπενταμελούς όπως και ο σύλλογος γονέων όπου δεχτήκαμε απειλές από τον πρόεδρο ότι θα μας σπάσει τα δόντια. Εισέβαλλαν στο σχολείο χωρίς να υπάρχει χαρτί από επίσημη υπηρεσία ή από τον εισαγγελέα. Ο διευθυντής μας μαζί με τους υπαλλήλους του δήμου χτυπούσαν τα χέρια ενός παιδιού που εμπόδιζε την κοπή των λουκέτων και των αλυσίδων για να απομακρυνθεί, και ένας από τους υπαλλήλους του δήμου πετούσε τις καρέκλες οι οποίες είχαν τοποθετηθεί στις πόρτες με μαθητές από πίσω. Μια από τις καρέκλες χτύπησε στο κεφάλι έναν μαθητή . Στην άλλη πόρτα την ίδια στιγμή οι μαθητές οι οποίοι βρισκόντουσαν μέσα δεχόντουσαν απειλές από τους καθηγητές. Αυτή είναι η παιδία που θα έπρεπε να μας μαθαίνουν; Να μην αγωνιζόμαστε για το μέλλον μας και τα δικαιώματα μας;

Είμαι μαθήτρια η οποία συμμετείχε ενεργά στην κατάληψη.Ερχομουν ΚΆΘΕΜΕΡΑ στο σχολειό με ελάχιστες ώρες υπνου.Το 1ο Λύκειο Γλυφάδας αποφάσισε ομόφωνα και με δημοκρατικότητα (πλην λίγων εξερεσεων 5 παιδιών περίπου)ότι το σχολείο θα μείνει κλειστό με σκοπό την αλλαγή του νέου νομοσχεδιου επαοριστον.Να αναφέρουμε επίσης ότι ο «κύριος» Μαραγγος ήταν εκείνος που μας έδωσε την έγκριση του για 3ωρη συνελευση.Τα παιδιά ψηφίσαμε και βγήκε η αποφαση,η οποία δεν βόλευε τον συμφεροντολογο διευθυντη μας και μας έβγαλε ψεύτες και ξαναψηφισαμε με κάλπη ,το αποτέλεσμα βγήκε το ιδιο.Το σχολείο έμεινε εκλειστο όλη αυτήν την εβδομαδα.Η αλήθεια είναι ότι είχαμε πει ότι το σχολείο θα ανοίξει την Τετάρτη όμως από λάθος δικό μας αποφασίσαμε να το κρατήσουμε μέχρι την ερχόμενη μερα.Το πρωί της Πέμπτης βγάλαμε τα θρανία και τις καρέκλες για να ανοίξει το 1ο λύκειο Γλυφαδας όμως ο διευθυντής μας αποφασίσε να ανοίξει το σχολείο με βιαιότητα κοροϊδεύοντας μας για άλλη μια φορα και έφερε μη εξουσιοδοτημενους εργάτες κρατοντας τροχαλία να ανοιξουν το σχολείο.Οι μαθητές οι οποίοι βρισκόμασταν μέσα από πείσμα και επειδή η δράση φέρνει αντίδραση το ξανακλεισαμε με συνοπτικές διαδικασίες .Όταν ρωτήσαμε τον «κύριο»Μαραγγο ποιος ήταν εκείνος που έφερε τους ανθρώπους του Δήμου μας το έπαιξε ανιξερος τάχα μου ότι δεν ειχε ήξερε τιποτα.Επισης υπεύθυνος για άλλη μια φορά είναι ο διευθυντής καθώς εβαλε σε διχωνια τα παιδια της 3ης ενάντια των μαθητών της 1ης και της 2ας Λυκείου.Ντροπηηηη άλλη μια φορά φαίνεται οτι οι καθηγητές πειράζονται όταν εκφράζουμε την άποψη μας και τα δικαιώματα μας τα οποία εκεινοι μας είπαν να τα διεκδικουμε…Ντροπή επίσης στους γονείς οι οποίοι πέρασαν το σχολείο λες και ειναι παιδικός σταθμός και διαμαρτυρονταν που θα άφηναν τα παιδιά τους ενώ είχαν ψηφίσει και εκείνα υπέρ της κατάληψης…Πολλοί γονείς έξω από τα καγκελα ερχόντουσαν και μας μιλούσαν με χείριστο τρόπο.Λοιπον το πρωί της Παρασκευής ο «κύριος» Μαραγκός και οι καθηγητες αποφάσισαν ξανά με την βία να ξαναφωναξουν μη αρμόδιους να ανοίξουν το σχολείο ενώ τους έδωσε την διαταγή ότι όποιος αμυνθει να τον χτυπησουν.Μπηκαν μέσα οι άνθρωποι του δήμου τραμπουκιζοντας μας και χτυποντας κάποια παιδιά ενώ μας έβριζαν και μας προσβαλαν..και μας απειλουσαν…εσείς οι γονείς που ησασταν κατά θέλετε να διδάσκουν αυτοί οι καθηγητές στα παιδιά σας?που μας απειλούν με ακύρωση της πολυήμερης εκδρομής?Που θέλουν να διώξουν παιδιά από το σχολειο?και μας στοχοποιούν? Ντροπή … παρακαλώ πολύ να φύγουν οι καθηγητές οι οποίοι φέρονται έτσι από σχολειο μας καθώς δεν θέλουμε τετοιους ανθρώπους στον χώρο της μάθησης και της παιδειας..Όμως αλλη μια φορά φαίνεται ότι οι καθηγητές δείχνουν την εύνοια τους σε εκείνους που τρώνε σανό χωρίς να διαμαρτύρονται…Ντροπή και πάλι ντροπή αν έχετε τσίπα φύγετε οικειοθελώς…Μας είπατε ότι κάναμε ζημιές καθώς το σχολείο βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση από πριν και μας βγάλατε «τιμοκαταλογο»με ζημιές που προϋπήρχαν

Οχι μονο την παραιτηση του κυριου μαραγκου αλλα και του κ.καλουδη που εβαζε στην σωματικη μασ ακεραιοτητα σε κινδυνο ενω εσπρωχνε θρανια προς τα μεσα που ειχαμε στιβαξει κ επεφταν σαν τουβλακια ντομινο, τησ κ.πολιτη που εξεφτελιζε με λεκτικο τροπο ενα παιδι ενω οριοταν και των καθηγητων που οταν παιδια ειχαν χτυπησει ή υποστιριζαν την βια ή δν νοιαζονταν για εμασ

Ειμαι μαθητρια και βρισκομουν και εγω μεσα στο σχολειο. Οι καθηγητες μας μαθαινουν οτι η βια δεν ειναι καλο πραγμα αλλα μας απεδειξαν ακριβως το αντιθετο. Ηρθαν υπαλληλοι του δημου και μαζι με τους καθηγητες του λυκειου αρχισαν και σπρωχνανε τα γρανια απο τις πορτες μεχρι που εισβαλανε μεσα στο σχολειο και απειλουσαν τα παιδια. Εχθες χτυπησαν 4 παιδια και το ενα απο αυτα πηγε στα επειγωντα. Που ειναι η παιδεια που μας μαθενετε;;

Είμαι και εγώ μια μαθήτρια που συμμετείχε στην κατάληψη ολες τις μέρες. Η κατάληψη είναι μια διαμαρτυρία ως προς το νομοσχέδιο για το νέο λύκειο και για να λέμε την αλήθεια έγινε όσο πιο δημοκρατικά γινόταν. Κάναμε μεγάλο αγώνα να κρατήσουμε το σχολείο καθαρό χωρίς ζημιες ενώ παράλληλα έπρεπε να κοιμόμαστε ελάχιστες ώρες. Ειχαμε συμφωνήσει ότι θα κρατήσει μέχρι την Τετάρτη. Την Πέμπτη όμως παρέμεινε κλειστό που είναι δικό μας λάθος αλλά μετά από μια συζήτηση αποφασίσαμε να το ανοίξουμε και να το παραδώσουμε όπως το βρήκαμε. Όμως μετά από λίγη ώρα παρεβρεθηκε ο δήμος με μια τροχαλια προκειμένου να μπουν μέσα δείχνοντας ότι είναι υπεράνω και οτι δεν το ανοίξαμε με την θέληση μας. Ο διευθυντής αρνούμενος ότι δεν ξέρει πως βρέθηκε ο δήμος εμείς δεν το πιστέψαμε με αποτέλεσμα να κρατήσουμε για μια ακομα μέρα το σχολείο κλειστό. Την επόμενη και τελευταία μέρα λοιπόν οι καθηγητές και ο διευθυντής βγήκαν εκτος ορίων ενώ οι δημοτικοι υπάλληλοι να χρησιμοποιούν σωματική και λεκτική βία σε έναν μαθητή. Ακούστηκαν πολλά άσχημα λόγια από τους καθηγητές που απαξιωναν τα παιδιά. Επιπρόσθετα σπρωχναν τα κάγκελα και τα θρανία προς τα μέσα ενώ υπήρχαν μαθητές πάνω στα κάγκελα και πίσω από τα κάγκελα. Η κατάσταση βγήκε εκτός ελέγχου. Τίποτα από όλα αυτά δεν είχαν γίνει αν από την προηγούμενη μέρα δεν είχε γίνει το συμβάν με την τροχαλια. Συμπέρασμα; Ότι μας δίδαξαν οι καθηγητές μας τόσα χρόνια να καταστρέφετε σε μια ημέρα. Μας έμαθαν και μας δίδαξαν ότι η βία δεν είναι ποτέ η λύση αλλά το συμβάν χτες αλλα μας έδειξε. Γονεις, θέλετε αλήθεια τα παιδιά σας να διδαχθούν από τέτοιους καθηγητές; οι καθηγητές καθώς και ο διευθυντής έπεσαν στα μάτια μου με τέτοιες αξιολυπητες συμπεριφορες. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι δεν υπήρχαν βανδαλισμοί ενώ το σχολείο παραδόθηκε πιο καθαρό από ότι ήταν. Τέλος ζητώ άμεσα βοήθεια από τον δήμαρχο.

Φοβόμαστε οι γονείς να μιλήσουμε.Ντρεπόμαστε .Ποιος θα μας προστατέψει εμάς για να μπορέσουμε να μιλήσουμε άφοβα για το τι πραγματικά συμβαίνει πίσω από την αυλαία, της φυλακής που λέγεται σχολείο γλυφάδας.Όποιος γονέας αντιστάθηκε, του έκλεισαν με την βία το στόμα.Ανώνυμος

Ολα ειναι κατεγραμμενα!! Ενα πραγμα που ακουσα εγω ειναι ενας δασκαλος να λεει σε ενα παιδι » καλυτερα προστατεψε τον..» και καλα θα ετρωγε ξυλο το παιδι αν δεν εφευγε!! Ημαρτον! Εμενα το παιδι μου ητανε στην καταληψη και ημουνα απο τους γονεις που πηγαινα συχνα να δω αν ειναι καλα τα παιδια. Τους εβλεπα να καθαρισουν, συμμαζευαν, καθοντουσαν ολη μαζι ησυχα. Μπραβο στα παιδια και να ξερετε οτι πολυ γονεις ειμαστε υπερηφανη για σας. Οσο αφορα τους δασκαλους απο το λυκειο..ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ. ΑΠΕΙΛΗΣΑΤΕ, ΧΤΗΠΗΣΑΤΕ παιδια! Και μην αρνειστε τιποτα γιατι σας λεω, σας εχουν σε βιντεο και ηχογραφηση.

Ήμουν ένας από αυτούς που έκλεισαν το σχολείο το βράδυ του Σαββάτου. Δεν δέχομαι από κανέναν ανίδεο γονέα και μαθητή να λέει ότι μέσα στο σχολείο εμείς κάναμε πάρτυ και χάναμε μάθημα από την στιγμή που δεν ξέρει τι ευθύνες είχαμε ώστε να διατηρηθεί το σχολείο όπως ήταν και τον καθημερινό αγώνα που δίναμε ενάντια των καθηγητών που δεν δεχόντουσαν καν να μιλήσουν μαζί μας για να βρεθεί μια λύση που θέλαμε και οι δυο πλευρές. Από κει και πέρα, απαράδεκτα τα όσα έγιναν σήμερα (υπάλληλος του δήμου να απειλεί μαθητή ότι θα του κάψει τα χέρια αν δεν τα βγάλει από την πόρτα). ΓΟΝΕΊΣ να μιλάνε ενώ το παιδί τους ψήφισε ΝΑΙ. Δεν είστε τίποτα παραπάνω εκτός από ανίδεοι που έχουν άποψη για όλα. Τέλος, θέλω να επισημάνω κάποιες κατηγορίες (ερωτικές πράξεις και χρήση ναρκωτικών στον χώρο του σχολείου). Δεν υπάρχουν σχόλια όταν ακούς ενήλικες να λένε τέτοια πράγματα για 16 και 17 χρονών παιδιά.

Είμαι μαθήτρια και καθ’όλη τη διάρκεια της κατάληψης ήμουν παρούσα μεσα στο σχολείο υπερασπίζοντας την γνωμη μου οπως και πολλοι αλλοι συμμαθητές μου. Με τη συνεισφορα πολλων μαθητων, γονεων και ελαχιστων καθηγητων καταφεραμε να περάσουμε το μήνυμα που θελαμε σε αυτες τις λιγες μερες. Οταν θελησαμε να κάνουμε μια υποχώρηση και να συμβιβαστούμε με μια συμφωνία ωφέλιμη για όλους τους μαθητές η μονη απάντηση που πηραμε ηταν η απαξίωση. Και μετα την αποφαση να ανοίξουμε το σχολείο εμφανίζεται ο δημος επεμβαίνοντας για να μη φανεί πως το ανοίξαμε μονοι μας ή πως τυχον ειμαστε ανωτεροι. Απέτυχαν και ξαναηρθαν την επομένη μερα φωνάζοντας απειλώντας και χλευαζωντας μας για την κατάσταση που επικρατεί ενώ αυτοί τοσες μερες κάθονταν σπιτι τους εξασφαλισμενοι χωρις κυρώσεις ενω εμεις ούτε κοιμομασταν. Με ΒΙΑ ανοίξαν τις πορτες και με μεγάλη τους έκπληξη συνειδητοποιησαν πως ΔΕΝ υπηρχε ουτε μια ζημια! Αν το ανοιγαμε μονοι μας ολα θα ηταν στη θεση τους ανέγγιχτα ενω τώρα χρειαζοταν να γινουν δουλειες που αρνηθηκαμε να κανουμε. Είναι αστείο πως τα τελευταία χρονια εχουμε κανει ολοκληρο θεμα τον εκφοβισμό και αφιερώνομαι εκπαίδευ τικες ωρες σε αυτο και το μονο πραγμα που εγινε σημερα ηταν τραμπουκισμός και εκφοβισμος. Ειναι λοιπον αυτο αξιόλογη παιδεια; Ειμαστε εμεις τα προβατα που θα πρεπει να υποκυψουν στη βια και στην αναίδεια; Ειμαστε τα αιτια για ολα τα πρόβληματα που ηδη ειχε το σχολειο οπως και το σύστημα; Δεν θα έπρεπε να δειξουμε την αγανάκτηση μας; Απο ποτε εχει ο οποιος καθηγητής δικαιωμα να απειλει ή ακόμα και να ασκει βια; Και στο κατω κατω αν μια κατάληψη ηταν το μοναδικο τρεχον ζητημα τοτε η Ελλαδα θα ηταν πολυ καλύτερη. Ειμαι περήφανη που ημουν μερος ολου αυτου παρόλο που ξερω πως θα στοχοποιήθουμε ολοι. Γιατι οι εκπαιδευτικοι μας ειναι οσο αξιολογη και η χρηση βιας σημερα που ηταν απαράδεκτη και ντροπή, ντροπή και αίσχος! Αυτο ειναι το εκπαίδευτικο μας συστημα!

Ο γιος μου συμμετείχε στην κατάληψη χωρίς τη συναίνεσή μου. Παρακολουθούσαμε με διακριτικότητα τις εξελίξεις και προσπαθούσαμε να τον συμβουλεύουμε καθημερινά. Όσο κι αν δε συμφωνώ όμως με τέτοιου είδους κινητοποιήσεις ως διαμαρτυρία προσωπικά, θα ήθελα να ξέρω γιατί η κατάληξη ήταν τόσο άσχημη με τραμπουκισμούς, ξυλοδαρμούς και τραυματισμούς. Ποιος πήρε την απόφαση γι’ αυτού του είδους τους τραμπουκισμούς και τί είδους μαθήματα συμπεριφοράς πήραν τα παιδιά, έστω τα «ατίθασα» παιδιά μας από αυτή την αντιμετώπιση; Προσωπικά θα αναζητήσω ευθύνες κι υπεύθυνους για ό,τι συνέβη στο σχολείο. Ο γιος μου είναι τραυματισμένος μέσα στα πλαίσια της αναστάτωσης που δημιουργήθηκε το πρωί παρ’ ό,τι είχε συμφωνηθεί ότι το σχολείο θα παραδίνονταν. Ήταν τέτοιος ο ζήλος των υπαλλήλων του δήμου να καθαρίσουν το σχολείο που έπρεπε να προπηλακίσουν τα παιδιά και να προβούν σε χειροδικίες; Μια μάνα που ανησυχεί κι ενδιαφέρεται για το παιδί της.

Καθηγητές να σπρώχνουν θρανια, να βριζουν ιερα κ οσια σε παιδια, να καλει τον δημο ο διευθυντής κ να του επιτρεπει να μπει στο σχολειο με την βια, να χτυπανε παιδι κ να φτανου στα ορια να του ανοιξει το κεφαλι με καρεκλα, μα χτυπανε το χερι παιδιου.για να σπασουν το λουκέτο!
Ο διευθυντης σε κατασταση νιρβανας!
Αλλοι καθηγητές να το ευχαριστιουνται ολο αυτο, αλλοι να νοιαζονται για τα υλικά αγαθα κ οχι για τα παιδια που ειχαν χτυπησει
Οι μασκες πέσανε οποτε σκεψου καλα αν θες το παιδι σου να μάθει να ειναι άνθρωπος μεσα σε εκείνη τη μικρη κοινωνια

Ημουν στην κατάληψη ολες τις μερες που έγινε! Η συμφωνία ηταν το σχολειο να μεινει κλειστο 3 μερες! Το κρατησαμε 4, καταλαβα το λαθος μας κ αρχίσαμε να ανοίγουμε το σχολειο κ ο διευθυντης αποφασισε να το παιξει ανηξερος κ να καλεσει τον δημο με.τροχος ωστε το σχολειο να ανοιχτει με την βια! Ο τροχος εφυγε κ οι μαθητες ξανα κλεισαν το σχολειο! Παρασκευή παλι κλειστο! Καθηγητές να σπρωχνουν θρανια προς τα μεσα με κίνδυνο να χτυπησει καποιος, να βριζουν τα ιερα σε παιδια, ο δημος να χτυπαει μαθητες, να σπρωχνει θρανια που τα παιδιά ήταν πανω!
Κ ο διευθυντής να μας γυρνάει την πλάτη ενω προσπαθούμε να κάνουμε διαλογο!
Το σχολειο ειναι ενας χωρος που πρεπει να μας μαθουν να ειμαστε ανθρωποι πανω απο ολα! Αγαπητέ γονέα.που μπηκες μεσα με την βια, που μου παραπονιεσαι πως το παιδι σου χανει μαθημα, εισαι σίγουρος πως θες να μορφωθει απο αυτους τους να ανθρώπους?!
Καθηγητες να πεφτουν στα μάτια των παιδιων οταν εισαι στην εισοδο μας κ φωναζεις, να μην κανεις κανια παρατηρηση σε αυτόν που χτυπησε μαθητη σου! Να μου λες στο μαθημα η βια δν ειναι η λύση!

Ημουν μπροστα στο συμβαν και θα θελα να πω στους καθηγητες οτι τοσα χρονια μας λενε οτι η βια ο τραμπουκισμός και οι φωνές δν ειναι η λυση.Σημερα αγαπητοί μ καθηγητες γτ δν εφαρμόσατε ολα αυτα που μας «μαθαίνετε» τοσα χρονια;Γιατι αν δν ειχε συμβει κατι τετοιο σημερα το σχολειο θα ειχε παραδωθει χωρις βια,εκβιασμούς και απειλές.Επισης εσεις οι γονεις που υποτίθεται προσέχετε τα παιδια σας που ήσασταν οταν τα παιδια σας ψήφιζαν υπέρ της καταληψης;Ρωτηστε τα σας παρακαλω αν εγινε δημοκρατικά και οχι με το ετσι θελουμε!Παιδια της 3ης λυκειου μπαινανε μεσα στο χώροτου σχολειου κατα τη διάρκεια της καταληψης και σημερα ξαφνικα εγιναν κατα.Παιδια της 3ης λυκειου μας υπαν απο Δευτέρα καντε οτι θελετε εμεις δν εχουμε θεμα και τη Δευτερα ηρθαν εξω απο το σχολειο και ελεγαν πως δν συμφώνησαν με τιποτα.Και θα θελα να ρωτησω με ποιο δικαιωμα πηγε ο καθε γονιός και απειλούσε πως θα σπασει τα δόντια των παιδιων που βρισκόντουσαν μεσα;Αγαπητοι καθηγητες ετσι οπως ζητατε σεβασμο απο εμάς τα παιδια ετσι θα πρεπε να μας σέβεστε και σεις και οχι να βριζετε παιδια και να θίγεται οικογενειες αλλα ακομα και τα ιδια τα παιδια.Τελος θα ηθελα να αναφερω μια φραση που ειπε ενα καθηγητης σε εναν μαθητη τη στιγμη που φωναζαν του ειπε να παει να φορεσει παντελονια και μετα να μιλήσει.Αρχικα το ποιος φοραει παντελονια φανηκε και επισης ευχαριστουμε που μας περνατε μυνήματα που στο μυαλό μας τουλαχιστον στο δικο μ ειναι σαν να μ λέτε πως αν δν φορας παντελονια ή αν δν υποστηρίζεις το φυλο που είσαι τοτε δν εχεις το δικαίωμα λογου…δε νομιζω να υπαρχει καποιος νόμος που αναφέρεται σε κατι τετοιο.

Παροτι προσωπικά δεν συμμετείχα στην κατάληψη είδα διάφορα πράγματα στο σχολείο την ημέρα που άνοιξε …σίγουρα η συμπεριφορά των συμμαθητών μου δεν ήταν η καλύτερη αλλά ας μπούμε για μια στιγμή στη θέση τους…πως είναι να σε θεωρούν ντροπή οι καθηγητές σου; να είσαι τόσες μέρες άυπνος υποστηρίζοντας με τον δικό σου τρόπο (δεν μπορώ να κρίνω αν είναι ο καταλληλότερος η οχι) αυτό που πιστεύεις ότι είναι σωστό; Ο καθένας σκέφτεται διαφορετικά και σίγουρα είναι δύσκολο αλλά αν το σκεφτούμε όλοι ξέρουμε πως οι μαθητές είχαν τουλάχιστον εν μέρη δίκιο…Φυσικά λυπάμαι που τα πράγματα πήραν άσχημη τροπή και από τις δύο μεριές αλλά ειλικρινά απογοητεύτηκα από τους καθηγητές μου γιατί δεν περίμενα ποτέ ανάλογη συμπεριφορά από αυτούς…πραγματικά εξεπλάγην όταν είδα κάποιος από τους πιο λογικούς καθηγητές (κατά τη γνώμη μου) να ωρύονται και να φωνάζουν στους μαθητές…Μόνο και μονο με την παρουσία μου στο σχολείο την ωρα αυτών των γεγονότων ένιωσα στοχοποιημενη από αυτούς…πλέον το μόνο που έχω να πω είναι πως λυπάμαι που πίστεψα σε αυτούς τους ανθρώπους, που τους εμπιστεύτηκα και που νόμιζα ότι μπορούν να αποτελέσουν πρότυπο για εμένα όχι μόνο ως προς τις γνώσεις τους αλλά και τον χαρακτήρα…αναφερω ονομαστικά τους καθηγητές που εγώ είδα, τους καθηγητές για τους οποίους πλέον έχω αλλάξει τελείως άποψη, όπως και εκείνοι ανέφεραν μόνο τα παιδιά που είδαν ως «πρωτεργάτες «… λυπάμαι κύριε Μαραγκέ , κύριε Βασιλειαδη, κυρία Σούφη, κύριε Καλούδη , κυρία Φακοπουλιδου…

Διαβάστε Επίσης

�χόλια στο “Oργισμένα νιάτα: Δεκάδες μαθητές του 1ου Λυκείου Γλυφάδας καταγγέλλουν καθηγητές, γονείς και δημοτικούς υπαλλήλους για βίαιη συμπεριφορά

  • 03/11/2018 at 4:44 μμ
    Permalink

    Ειμαστε σοβαροι ρε παιδια ομως? Με τροχο κοπης? Απο τον οποιο υπαρχει τεραστια πιθανοτητα μη ανατρεψιμης ζημιας στα ματια απο τις σπιθες?? Οτι η γ επειδη απλα δν νοιαζεται για τους αλλους αλλα μονο για την εκδρομη της? Η και ο διευθυντης αλλος απο κει. Υπο φυσιολογικες συνθηκες θα γινονταν εκλογες για το αν θελουμε να συνεχισει η καταληψη. Δυστυχως ετσι ειναι ο κοσμος. Ξεκινα ειρηνικα και δημοκρατικα μια καταληψη και ληγει τοσο βιαια?? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ?

    Απαντήστε
  • 03/11/2018 at 7:31 μμ
    Permalink

    Παροτι προσωπικά δεν συμμετείχα στην κατάληψη είδα διάφορα πράγματα στο σχολείο την ημέρα που άνοιξε …σίγουρα η συμπεριφορά των συμμαθητών μου δεν ήταν η καλύτερη αλλά ας μπούμε για μια στιγμή στη θέση τους…πως είναι να σε θεωρούν ντροπή οι καθηγητές σου; να είσαι τόσες μέρες άυπνος υποστηρίζοντας με τον δικό σου τρόπο (δεν μπορώ να κρίνω αν είναι ο καταλληλότερος η οχι) αυτό που πιστεύεις ότι είναι σωστό; Ο καθένας σκέφτεται διαφορετικά και σίγουρα είναι δύσκολο αλλά αν το σκεφτούμε όλοι ξέρουμε πως οι μαθητές είχαν τουλάχιστον εν μέρη δίκιο…Φυσικά λυπάμαι που τα πράγματα πήραν άσχημη τροπή και από τις δύο μεριές αλλά ειλικρινά απογοητεύτηκα από τους καθηγητές μου γιατί δεν περίμενα ποτέ ανάλογη συμπεριφορά από αυτούς…πραγματικά εξεπλάγην όταν είδα κάποιος από τους πιο λογικούς καθηγητές (κατά τη γνώμη μου) να ωρύονται και να φωνάζουν στους μαθητές…Μόνο και μονο με την παρουσία μου στο σχολείο την ωρα αυτών των γεγονότων ένιωσα στοχοποιημενη από αυτούς…πλέον το μόνο που έχω να πω είναι πως λυπάμαι που πίστεψα σε αυτούς τους ανθρώπους, που τους εμπιστεύτηκα και που νόμιζα ότι μπορούν να αποτελέσουν πρότυπο για εμένα όχι μόνο ως προς τις γνώσεις τους αλλά και τον χαρακτήρα…αναφερω ονομαστικά τους καθηγητές που εγώ είδα, τους καθηγητές για τους οποίους πλέον έχω αλλάξει τελείως άποψη, όπως και εκείνοι ανέφεραν μόνο τα παιδιά που είδαν ως “πρωτεργάτες “… λυπάμαι κύριε Μαραγκέ , κύριε Βασιλειαδη, κυρία Σούφη, κύριε Καλούδη , κυρία Φακοπουλιδου…

    Απαντήστε
  • 03/11/2018 at 7:57 μμ
    Permalink

    Ειμαι μαθήτρια που συμμετείχε στην κατάληψη. Αυτό που έχω να πω εγώ είναι πως είδα κάποια σχόλια τα οποία έλεγαν πως οι μαθητές καλό περνάνε στην κατάληψη, πίνανε μπυρες και τα σχετικά. Η απάντηση μου σε αυτό είναι πως οι άνθρωποι δεν είναι χαζοί όπως εσείς κοιμάστε στα σπίτια έτσι και αυτά τα παιδιά ήθελαν , κουραζόμαστε καθημερινά από φροντιστήρια αλλά παρόλα καναμε κάτι σωστό ενωθήκαμε όλοι μαζί και υποστηρίξαμε αυτή την απόφαση που είχαμε λάβει . Το θεωρώ απόλυτα λάθος οι καθηγητές και ο κύριος μαραγκός ο οποίος μας δείχνει την δημοκρατία (και με δίκη του θέληση ψηφίσαμε δημοκρατικά για την κατάληψη) να προσπαθεί να κάνει επίδειξη δύναμης προς τα παιδιά να μπράβο του πήρε τηλέφωνο τον δήμο και έγινε αυτό που ήθελε πως νιώθει τώρα με όλο αυτό τον χαμό που έχει συμβεί ; Περηφάνεια για το σχολείο που διοικεί που όλοι οι μαθητές θα ήθελαν ένα άλλο διευθυντή που να μην ψεύδεται και να απειλή τους ίδιους τους μαθητές για πολυήμερες εκδρομές; Ντροπή και στον ίδιο αλλά και στους δασκάλους που υποστηρίζουν αυτή του την συμπεριφορά μόνο αυτό έχω να πω λυπάμαι που θέλουν να μας δείξουν ότι αυτός είναι ο σωστός δρόμος και έτσι πρέπει να μεγαλώσουμε.

    Απαντήστε
  • 03/11/2018 at 8:46 μμ
    Permalink

    Είμαι μαθήτρια του λυκείου και αφού ψήφισα εγώ και αλλά 100+ παιδιά ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΥΠΕΡ της κατάληψης (ΧΩΡΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΕΙΛΕΙΩΣΕΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΠΛΑ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΟΜΗΜΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ “ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ” ) Άρχισα να πηγαίνω στην κατάληψη απ την Τρίτη εως την Παρασκευή απ το πρωί έως το μεσημέρι γιατί αυτό ήταν το μόνο ωράριο που θα μπορούσα να κάτσω και αυτό έκανα χωρίς να τρώω καλά, αλλά τουλάχιστον ήμουν δίπλα στα παιδιά δίπλα στα δικαιώματα μας…(Καθαρίζοντας βέβαια κάθε μερα χωρίς να κάνουμε ουδέ μια ζημιά)
    Έρχοντας λοιπόν η Πέμπτη ήρθε η στιγμή που δυο μαθητές και παιδιά που ξέρω και ξέρουμε όλοι μας εκαναν συμφωνία με τον Κ.Μαραγγό και τελικά αποφασίστηκε την Πέμπτη να ανοίξουμε το σχολείο αφού λοιπόν όλα τα παιδιά ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑΞΗΣ τα ΑΓΟΡΙΑ να βγάλουνε τα θρανία και της καρέκλες από τις πόρτες ΞΑΦΝΙΚΑ τσουπ βλέπουμε στην πλαϊνή πόρτα του σχολείου που είναι στην μεριά του γυμνασίου (στην Ζέπου δηλαδή) ένα φορτηγάκι του δήμου και ήταν έτοιμο να σπάσει την κλειδαριά, εκείνη την ώρα το βλέπουνε μερικά παιδιά και φωναζουν (δεν θυμάμαι καλά τι είπαν γιατί εκείνη την ώρα γινόταν λίγος χαμός…Αλλά ήταν σήμα για να εμποδίσουμε) και ξανά πάλι θρανία ΚΛΠ στις πόρτες…
    Γιατί από την στιγμή που είχε γίνει μια συμφωνία έπρεπε να τηρηθεί και ολας το οποίο από μεριάς του Κ.Μαραγγού δεν έγινε αφού υποστήριξε και ολας ότι δεν ειδοποίησε ΚΑΝΕΙΣ τον δήμο να έρθει και να γίνει όλο αυτό
    Και ρωτάω τώρα τι δουλειά είχε εκεί υπάλληλος του δήμου από μόνος του ήρθε???
    Κάποιος τον ειδοποίησε
    Εμείς το μόνο που θέλαμε να κάνουμε ήταν να ανοίξουμε το σχολείο ΕΜΕΙΣ και όχι ΟΙ ΑΛΛΟΙ
    «Να μην μιλήσω επίσης για απαίσιες συμπεριφορές γονέων βρίζοντας και μετά λέγοντας “Εμείς τα παιδιά μας θελουμε να πάνε σχολείο”
    Και ξανά ρωτάω πάλι εγώ
    Να πάνε ΠΟΥ σχολείο ΝΑ ΜΑΘΟΥΝΕ ΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ πως να βαράτε και να απειλείται τους άλλους όπως κάνανε καθηγητές και άνθρωποι του δήμου η μήπως το πως να χτυπάτε τα αλλά παιδιά όπως κάνανε άνθρωποι του δήμου» η μήπως όταν την Παρασκευή στην πλαϊνή πόρτα του σχολείου όταν κρατάγαμε αντίσταση γιατί γονείς και καθηγητές «σπρωχνανε» θρανία και καρέκλες με κίνδυνο να τραυματιστούμε ή όταν ένα παιδί κράταγε την κλειδαριά άνθρωπος του δήμου του λέει “Αν δεν αφήσεις την κλειδαριά δεν πειράζει αν σου κόψω ένα δαχτυλάκι”
    Και όλα αυτό να μην πάει και το διαψεύσει κανείς γιατί υπάρχουν ηχογραφήσεις και βίντεο για αποδείξεις από ΜΑΘΗΤΕΣ του σχολείο μας και ευτυχώς δηλαδή και μπράβο στα παιδιά γιατί αλλιώς πάλι καθηγητές και γονείς θα κάνανε ότι μπορούσαν για να το διαψεύσουν και αυτό όπως πήγαν να κάνουν όταν 4 παιδιά χτυπήθηκαν από ανθρώπους του δήμου με απειλές και καρεκλιές και το 1 από αυτά χρειάστηκε να πάει εντατική…
    Επίσης να σημειωθεί ότι 2 παιδιά στοχοποιήθηκαν για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος…Και ο λόγος ποιος; Επειδή θελανε να υπερασπιστούν τα δικαιώματα τους και εμείς ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ!!!
    Μην ανησυχείτε καθόλου όμως δεν θα αφήσουμε κανένα παιδί να φύγει από το σχολείο μας γιατί ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΑΥΤΟ!!!

    Απαντήστε
  • 04/11/2018 at 9:34 πμ
    Permalink

    Επειδή το ψέμα πάει σύννεφο για βιαιοπραγίες και διάφορα τέτοια, και το θέμα έχει φουσκώσει προφανώς από κάποιους που έχουν συμφέρον να δημιουργηθεί τέτοιο κλίμα στο σχολείο και στο δήμο για προσωπικά τους οφέλη ή από μαθητές και τους γονείς τους που φοβούνται ότι τα παιδιά τους θα τιμωρηθούν γιατί συμμετείχαν στην κατάληψη εγώ ένα θα πω:
    ΜΠΡΑΒΟ στους διευθυντές, στους καθηγητές στους γονείς, στους μαθητές και στο Δήμο που βοήθησαν να ανοίξουν και τα δύο σχολεία!!
    Επειδή:
    Η δημοκρατία και το δικαίωμα στην διαμαρτυρία δεν έρχονται σε αντίθεση με το δικαίωμα της γνώσης.

    Απαντήστε
    • 04/11/2018 at 11:23 πμ
      Permalink

      Αυτα που λέτε δεν κανουν λιγότερο παράνομη την πράξη η οποία συνέβη στο σχολείο εκεινη την ημέρα.

      Απαντήστε
    • 04/11/2018 at 4:31 μμ
      Permalink

      Αγαπητέ γονέα, επειδή και εγώ γονιός είμαι θέλω να σου επισημάνω τα κάτωθι:
      1) Τα παιδιά δημοκρατικά ψήφισαν προκειμένου να γίνει κατάληψη στο σχολείο.
      2) Θα έπρεπε να χαιρόμαστε που ασχολήθηκαν με ένα τόσο μείζον θέμα που είναι το νομοσχέδιο Γαβρόγλου το οποία τα αφορά άμεσα, εκτός βέβαια αν είσαι γονέας μαθητή-τριας γ΄λυκείου που δεν ήθελαν να συνεχιστεί η κατάληψη γιατί θα χάσουν την 5μερη…για να το σκεφτώ Νόμος Γαβρόγλου ή 5 μερη, χμμμμ μάλλον καλά έκαναν και έκλεισαν το σχολειο!
      3) Εδώ δεν τίθεται το ερώτημα αν καλώς ή κακώς έληξε η κατάληψη , αλλά για τη σωματική και λεκτική βία που ασκήθηκε, σύμφωνα με τις άνω μαρτυρίες των μαθητών. Εκτός αν θεωρείς όποιος κάνει κάτι που δεν μας αρέσει, πολύ απλά να τον χτυπούμαι και να τον βρίζουμε, οπότε ναι αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους αυτούς που έβριζαν και σήκωσαν χέρι στα παιδια! Πιθανότητα για αυτό έχουμε φτάσει να συζητάμε για σχολικό bullying.
      4) Όσο για το δικαίωμα της γνώσης και πάλι είσαι εκτός θέματος. Όταν η καθηγητές την Τετάρτη δε θα κάνουν μάθημα γιατι ταχα μου εχουν πανελλαδικη συνέλευση, η οποία θα μπορούσε να γίνει κάποια μέρα που τα παιδιά δεν έχουν σχολείο, όπως γίνεται σε όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες ή όποτε οι καθηγητές αποφασίσουν να απεργήσουν για τα δικά τους συμφέροντα, ΌΛΟΙ ΕΜΕΊΣ ΟΙ ΕΝΗΛΙΚΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΙΩΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ!!!
      Γι αυτό λοιπόν εσύ συνέχισε να χειροκροτείς τις βάναυσες ενέργιες, όλοι οι υπόλοιποι θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε δίπλα στα παιδιά μας, θα τα βοηθήσουμε να ρίξουν άπλετο φως στα γεγονότα της Παρασκευής αν τυχόν όντως υπάρχει η παραμικρή σωματική ή λεκτική βία εναντίον τους, οι ένοχοι είτε είναι εκπαιδευτικοί, είτε ειναι γονείς-μέλη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων είτε είναι υπάλληλοι του δήμου, θα τιμωρηθούν από το νόμο. Γιατί εμείς έχουμε μάθει να μην παίρνουμε το νόμο στα χέρια μας, αλλά να έιμαστε μια οικογένεια και να μαθαίνουμε αξίες στα παιδιά μας όπως τη δημοκρατία, τον σεβασμό, το διάλογος, την τήρηση των συμφωνηθέτων κτλ…
      Καλή συνέχεια

      Απαντήστε
    • 04/11/2018 at 5:03 μμ
      Permalink

      Το χαρτί από το νοσοκομείο όπου νοσηλεύτηκε ο γιος μου κύριε ή κυρία μου δεν είναι καθόλου ψεύτικο! Και ο τραυματισμός του προκλήθηκε από την αναστάσωση που δημιουργήθηκε από την επέμβαση υπαλλήλων του δήμου σε συνδυασμό με τον παρορμητισμό ενός εφήβου!Δεν έχω κανένα προσωπικό συμφέρον να δημιουργηθεί κανενός είδους αρνητικό κλίμα στο σχολείο ούτε στο δήμο, και φυσικά δεν έχω κανένα προσωπικό όφελος, ούτε καν ψηφίζω στη Γλυφάδα.Δεν έχω τίποτε προσωπικό με κανέναν καθηγητή του σχολείου και μάλιστα ήμουν αντίθετη με την απόφαση του γιού μου να συμμετάσχει στην κατάληψη. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι περισσότερο από το να τον συμβουλεύω και να παρακολουθώ τις εξελίξεις διακριτικά. Όμως ως εκπαιδευτικός και ως μάνα καταδικάζω τον τρόπο με τον οποίο έγινε η διαχείρηση της λήξης της κατάληψης. Ήταν κι από μένα επιθυμητό να λήξει αυτή η κατάληψη και το παιδί μου να επιστρέψει στο σπίτι του και στα μαθήματά του. Όμως δεν ξέρω πώς μπορεί να νομιμοποιηθεί ο προπηλακισμός από υπαλλήλους του δήμου και οι βιαιοπραγίες όπως απόπειρα επίθεσης με καρέκλα! Επίσης οι βρισιές και οι απειλές από γονείς και καθηγητές! Αυτά κύριε ή κυρία μου είναι καταγεγραμμένα σε κάποια βίντεο. Δεν υποστηρίζω ότι τα παιδιά μας ήταν τα “αθώα περιστέρια”, αλλά ως γονιός και εκπαιδευτικός περίμενα άλλη αντιμετώπιση από τους υπεύθυνους. Κλείνοντας δε μπορώ να μην αναρωτηθώ αν εσείς έχετε κάποιο συμφέρον από την απόκρυψη κάποιων γεγονότων που όντως έλαβαν χώρα και όντως είναι επιλήψιμα! Τέλος έχω μάθει στο παιδί μου να αναλαμβάνει τις ευθύνες του γι’ αυτό κύριέ μου ή κυρία μου δεν έχουμε τίποτε να φοβηθούμε ή να αποκρύψουμε! Είμαι η μητέρα του Γιάννη του Γόλιχα, Σοφία Βλασταρίδου.

      Απαντήστε
    • 05/11/2018 at 12:40 πμ
      Permalink

      Ρωτα το παιδι σου αν εχει παρει καμια γνωση απο αυτους και μετα μιλα. Συμφερον δεν εχουμε κανενα, μονο κυρωσεις. ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ

      Απαντήστε
  • 05/11/2018 at 1:31 πμ
    Permalink

    Αν δεν μπορέσουμε να κάνουμε τα παιδιά μας αγγέλους τουλάχιστον να μην τα κάνουμε δαίμονες…και με τη χρήση της βίας κερδίζουμε αποκλειστικότητα στο να δημιουργήσουμε δαίμονες….διαβάζω τα όσα αναφέρονται στα μηνύματα σας πιο πάνω και έχω μείνει άναυδη με την εισβολή υπαλλήλων του δήμου στο χώρο του σχολείου και με την απαράδεκτη συμπεριφορά τους..δεν είμαι υπέρ της κατάληψης αλλά ο καθένας μας στέλνει το παιδί του να μορφωθεί στο σχολείο και ο κάθε καθηγητής πληρώνεται από όλους εμάς όχι για να βγάζει με τη συμπεριφορά του το δύστροπο χαραχτήρα του αλλά για να δώσει γνώση…φως…ελπίδα..βάση στον αυριανό πολίτη αυτής της πατρίδας…κανείς τους δεν έχει δικαίωμα ούτε να χειροδικεί …ούτε να εκβιάζει λόγω της ισχύς που του δίνει η θέση του…ούτε να μιλάει με συμπεριφορά που δεν αρμόζει σε σχολικό χώρο….πρώτη φορά στα χρονικά ακούω ότι μία κατάληψη έληξε με τέτοιο τρόπο….όση ευθύνη έχουν οι μαθητές τη διπλάσια φέρουν οι υπόλοιποι που αναφέρονται όπως καθηγητές…δήμος…σύλλογος….μιας και η ωριμότητα , η πείρα των χρόνων , το λειτούργημα που κάνουν, δεν επιτρέπει τέτοια κατάπτυστα λάθη….έχετε ευθύνη κύριοι και κυρίες για τους μαθητές(αυριανούς τραμπούκους) που εσείς δημιουργήσατε με τον τρόπο που χειριστήκατε την κατάσταση…η βία γεννάει βία και ο θυμός οργή….η αδικία φέρνει αδικία και αυτά δεν είναι αξίες για να γαλουχηθούν παιδιά που σας τα εμπιστεύεται ο κόσμος…αυτή η συμπεριφορά δεν δείχνει πολιτισμό που είναι άρρηκτα δεμένος με την μόρφωση…. γιατί ο πολιτισμός δεν είναι τίποτα περισσότερο από την προσπάθεια να περιοριστεί η χρήση βίας….Οι σοφοί άνθρωποι δεν ανοίγουν το στόμα… οι δυνατοί άνθρωποι δεν σηκώνουν τη γροθιά…τις ιδέες δεν τις εξουδετερώνουν με τουφεκιά… γιατί αμέσως αναζωογονούνται και δυναμώνουν….το κάθε βίαιο μέτρο εγκυμονεί νέο κακό….και όπως όλοι γνωρίζουμε η βία συγκαλύπτεται μόνο με ψέματα και έτσι το πρότυπο( όπως θα έπρεπε να είναι οι(ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ)αποκαθηλώνεται,ξεγυμνώνεται,παύει να υπάρχει …και όπως έλεγε ο Πλάτων ”η παιδεία είναι δεύτερος ήλιος για τους ανθρώπους” εσείς με την πράξη σας εκείνη την μέρα αποφασίσατε να ρίξετε τα παιδιά σε ένα απόλυτο σκοτάδι!!!!

    Απαντήστε
    • 06/11/2018 at 9:22 πμ
      Permalink

      Κυρία μου οι συγκεκριμένοι καθηγητές έχουν χρόνια διδασκαλίας στο συγκεκριμένο σχολείο και έχουν αφήσει το αποτύπωμά τους θετικότατα.. μην λέτε ό,τι θέλετε απλά για να το πείτε

      Απαντήστε
  • 05/11/2018 at 12:09 μμ
    Permalink

    Καλά τους κάνανε και μπήκανε μέσα. Σε τί κάνουν κατάληψη τα καλόπαιδα; Στο σπίτι τους; Εμείς τα πληρώνουμε όλα αυτά. Τις ψηφοφορίες να τις αφήσουνν και να ασχοληθούν με τα μαθήματά τους. Αυτά μας φάγανε. Έχουν και δεκαπενταμελή και ασχολούνται με το άν πρέπει να καπνίζουν ή όχι στις τουαλέτες. Αυτά τα καλόπαιδα και κάτι άλλα στα Πανεπιστήμια που δεν έχουν πληρώσει τίποτα στην ζωή τους. Εμείς, οι γονείς πληρώνουμε συνέχεια στην εφορία και διατηρούμε τα σχολεία. Κατάληψη να κάνουν στο σπίτι του πατέρα τους. Όχι στα δημόσια σχολεία. Αντε τελικά. Έπρεπε να τους δώσουν και ένα χεράκι ξύλο για να ηρεμήσουν. Αυτό χρειάζεται. Αυτό που οι γονείς δεν έχουν κάνει και τα έχουμε κάνει μαλθακά και τελικά την πληρώνουμε όλοι. Ένα χεράκι ξύλο και αντε στο καλό.
    Εμείς δηλαδή που πηγαίναμε σχολείο και έπεφτε που και που κανένα σκαμπίλι, τί γίναμε; Αλήτες; Νοικοκυραίοι ανθρωποι είμαστε και θέλουμε τάξη και ασφάλεια παντού. Όχι ανομία. Έχουν κάνει τα σχολεία και τα Πανεπιστήμια εκτροφεία αλητών και μπαχαλάκηδων. Όσο για τους δήθεν τραυματισμούς, σιγά μην σχίσετε κανένα καλτσόν. Τραυματίστηκαν οι κανακάρηδες σας και τρέχατε δήθεν στα νοσοκομεία. Αντε με τα μαμόθρευτα που έχουμε όλοι κάνει.
    Οι αρχαίοι Έλληνες παιδαγωγοί δηλαδή που είχαν τα παιδιά σούζα ήταν βλάκες και εμείς οι έξυπνοι. Μην ‘τραυματίσουμε’ τον ψυχικό τους κόσμο και δεν μπορούν να κάνουν like στο facebook. Επαναλαμβάνω: Σιγά μην σχίσουμε κανένα καλτσόν.

    Απαντήστε
    • 05/11/2018 at 12:46 μμ
      Permalink

      Καλα κύριε βλάκα.
      Οι αρχαίοι Έλληνες παιδαγωγοί ζούσαν μεχρι τα 30 για κάποιο λόγο.
      Οσο για το χερι ξύλο που λέτε αμα φάτε καταγγελία θα χάσετε και το παιδι σας αλλα και τα πολυ λατρεμενα σας λεφτά απο οτι φαίνεται.
      Οσο για το αν εισαι αξιοπρεπείς άνθρωπος δεν είστε και είστε ζωντανή απόδειξη οτι αυτη η τακτική δεν δούλευε.
      Απο την στιγμη και μονο που έχετε βγει δημόσιος και έχετε τέτοιο λεξιλόγιο δεν έχετε και καθόλου μόρφωση και ειναι προφανές.
      Οσο για τους φόρους που τα παιδιά δεν πληρώνουν θελω να μου πείτε εάν εσείς πληρώνατε φόρους οταν ήσασταν παιδιά ή εάν γεννηθήκατε ενήλικας και αρχίσατε αμέσως να έχετε και δουλειά και να πληρώνετε και φόρους.
      Οπως εσείς δεν πληρώνατε φόρους οταν ήσασταν παιδι ετσι και τα παιδιά δεν θα πληρώνουν.Δεν καταλαβαίνω καθόλου τα υπονοούμενα σας.
      Οσο για την ψηφοφορία να μην μιλάτε οταν δεν ξέρετε τι εγινε.Ο ίδιος ο Διεθυντης εκανε την ψηφοφορία και οχι τα παιδιά απο μόνα τους.
      Εκτος αυτού μολις παραδεχθήκατε οτι θεωρείτε το ξύλο νόμιμο και οτι χτυπάτε το παιδι σας ή εμενα ετσι μου φαίνετε;

      Απαντήστε
      • 05/11/2018 at 4:13 μμ
        Permalink

        Να απαντήσω και σε εσάς κύριε Ανώνυμε – που βεβαίως δεν έχετε ιδέα για την αρχαία Ελληνική παιδεία – αλλά και στην κα Καλινίκου.
        Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα αν κάποιος δάσκαλος ή καθηγητής, αιτιολογημένα τιμωρούσε τα παιδιά μου και εάν αυτό εσήμαινε και βία – θεσμοθετημένη όπως υπήρχε και όχι ανεξέλεγκτη (Σαφώς και έχω παιδιά κα Καλινίκου και τους έχω μάθει να σέβονται πρώτα τους γονείς και τους δασκάλους τους και μετά όλους τους άλλους). Αν θέλετε να μάθετε τώρα στην Μ. Βρεταννία εξετάζουν να επαναφέρουν το ‘ξύλο’ στους μαθητές. Αυτό που όλοι μας φάγαμε όταν είμασταν στο δημοτικό από τους τότε δασκάλους μας και – επαναλαμβάνω – δεν πάθαμε και τίποτα. Άλλωστε η ατιμωρισία που υπάρχει στις ημέρες μας προκαλεί όλα τα προβλήματα που έχουμε σαν λαός.
        Την υπερπροστασία που δίνουμε στα παιδιά μας – μην τυχόν και τους δημιουργήσουμε τραύματα (άλλο και πάλι αυτό) – την βλέπουμε μπροστά μας. Βεβαίως τα λέω δημοσίως (και όχι δημόσιος κύριε ανώνυμε) αυτά και τα υπερασπίζομαι. Το ότι υπάρχει νόμος – τον οποίο τον σέβομαι και εφαρμόζω – δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με αυτόν.
        Κάποτε στην Ελλάδα μας θα πρέπει να εφαρμοστούν οι νόμοι και να μην κρυβόμαστε πίσω από τις κραυγές ορισμένων.
        Όσο για τις καταλήψεις των δημοσίων σχολείων από τους “αγανακτισμένους” μαθητές, ισχύει ότι έγραψα. Δεν έχουν το δικαίωμα να κάνουν κατάληψη και μετά εμείς ως φορολογούμενοι πολίτες να πληρώνουμε τις μαγκιές τους. Στις τάξεις τους και γρήγορα.

        Απαντήστε
        • 06/11/2018 at 9:17 πμ
          Permalink

          Από πότε ο σεβασμός άλλαξε ερμηνεία??τι πάει να πει σέβομαι στο δικό σας λεξιλόγιο?κάθομαι και δέχομαι βία επειδή σέβομαι τον υπάλληλο του δήμου που μπήκε στο χώρο του σχολείου?
          Κάποιες φορές αυτοί που πιστεύουν για τα παιδιά τους τα καλύτερα και το διατυμπανίζουν είναι και αυτοί που έχουν ΑΠΟΤΥΧΕΙ εντελώς στην διαπαιδαγώγηση τους….
          Αν θέλετε να πάρουμε ιδέες από άλλες χώρες πάρτε από εκείνες που διδάσκουν τα αρχαία ελληνικά…δέστε τα κτίρια των σχολείων τους….μελετήστε την παιδεία που προσφέρουν και μην πηγαίνετε στις ακρότητες….Νόμοι στην Ελλάδα του 2018 δεν υπάρχουν κύριε…ο καθένας κάνει ότι του αρέσει..επικρατεί ανομία στο μεγαλείο της….μακάρι να εφαρμόζονταν….τότε οι υπάλληλοι του δήμου μαζί με όποιον ζήτησε να παρέμβουν θα ήταν στη διάθεση της δικαιοσύνης….
          Οι καταλήψεις είναι ένα άλλο θέμα που και εμένα με βρίσκει αντίθετη….αλλά αν διαβάσατε τα σχόλια των παιδιών είχαν την συγκατάθεση του Διευθυντή τους άρα κύριε το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι….και εκεί πρέπει να εστιάσετε….

          Απαντήστε
          • 06/11/2018 at 11:13 πμ
            Permalink

            Κυρία Καλίνικου,
            Εχω βαρεθεί να πληρώνω σαν ηλίθιος τις ανομίες κάποιων. Έχω βαρεθεί τα σχολεία μας και τα Πανεπιστήμιά μας να είναι άντρα συμμοριών και αλητών. Έχω βαρεθεί να βλέπω τα χάλια των σχολείων και Πανεπιστημίων μας (κτιριακών και μή εγκαταστάσεων) και ζηλεύω πραγματικά τα σχολεία όλων των κρατών του κόσμου που είναι καλύτερα από τα δικά μας. Έχω βαρεθεί να αφήνω τους λίγους που εν ονόματι μιάς λανθάνουσας πολιτικής αντίληψης να αψηφούν τους νόμους του κράτους – δεν κατάλαβα ποτέ γιατί κάποιος αριστερός νομίζει ότι έχει δικαίωμα να ρυπαίνει και να διαλύει τα πάντα εν ονόματι της ιδεολογίας του και αυτό να είναι το πρέπον και εγώ που θέλω να εφαρμοστεί ο νόμος να είμαι ο φασίστας.
            Δεν καταλαβαίνω πως οι καθηγητές, που στις μέρες μας ήταν ΚΥΡΙΟΙ και ΚΥΡΙΕΣ με κεφαλαία δεν αντιδρούν σε αυτό το μπάχαλο που συμβαίνει γύρω τους. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει τα παιδιά μου να πηγαίνουν στο φροντιστήριο κα Καλίνικου για να μαθουν αυτά που έπρεπε να μάθουν στα σχολεία (στις μέρες μου, μόνον οι σκράπες πήγαιναν στο φροντιστήριο).
            Δεν καταλαβαίνω πολλά πράγματα κυρία Καλίνικου.

        • 06/11/2018 at 4:01 μμ
          Permalink

          Κύριε Σταυρόπουλε,
          Προφανώς έχετε υπερβολικό ελέυθερο χρόνο στη διάθεση σας και βρήκατε το χωρο αυτό για να εκφράσετε τις απόψεις σας, αλλά ειλικρινά διαβάζω τα σχόλια σας και με βγάζετε εκτός εαυτού. Θα ήθελα λοιπόν και εγώ να σας επισημάνω πως εσείς επιμένετε στη βία στο χώρο των σχολείων και εμείς επιμένουμε στη δημοκρατία. ‘Οσο για τις υπέροχες γνώσεις σας, μιας που προφανώς έχετε τόσο ελέυθερο χρόνο και είστε τόσο φανατικός των αρχαίων ελληνικών, καλό θα είναι να ανοιξέτε κανένα βιβλίο ή λεξικό να μάθετε τι σημαίνουν οι λέξεις ελευθερία, δημοκρατία και κάλπη. Μεθαύριο θα γιορτάσουμε την γιορτή του Πολυτεχνείου, κάποιοι έχυσαν αίμα για να μπορέσουμε να έχουμε όλοι μας ένα καλύτερο μέλλον. Εκτός αν θεωρείτε και τους μαχητές του Πολυτεχνίου “κωλόπαιδα” (χρησιμοποιώ το δικό σας πλούσιο λεξιλόγιο) . Όλοι οι υπόλοιποι ασχολούμαστε με την εργασία μας και με το να τρέχουμε τα παιδιά μας στα φροντιστήρια, μιας που το υπέροχο μας εκπαιδευτικό σύστημα λειτουργεί άψογα. Και κάτι ακόμα μιας που σας αρέσει τόσο πολύ στη Μεγάλη Βρετανία και το εκπαιδευτικό τους σύστημα, γιατι δεν πάτε να μείνετε εκεί μαζί να ησυχάσουμε και εμείς από τις αναρχικές σας ιδέες. Γιατί ναι κύριε εσεις είστε ο αναρχικός και όχι τα παιδιά μας. Προς ενημέρωση σας τα παιδιά μου δεν συμμετείχαν στην κατάληψη, ήταν από τη έξω πλευρά της πύλης όταν έγιναν τα επεισόδια και είναι αριστούχοι μαθητές. Παρά ταύτα σιχάθηκαν τους καθηγητές τους, που τους είχαν ως πρότυπο. Γι αυτό καλό θα είναι να μην χρησιμοποιείτε ύβρεις, παρά μόνο όταν απευθύνεστε στην οικογένεια σας. Δεν μας ξέρετε προσωπικά, ούτε ξέρετε τις οικογένειες μας, με πόσο μόχθο, άγχος και κόπο μεγαλώνουμε τα παιδιά μας, προκειμένου να μάθουν βασικές αξίες, στις οποίες αξίες κύριε δεν συγκαταλέγονται οι καλοί βαθμοί. Τέλος επειδή μας μιλάτε λες και δεν έχουμε σπουδάσει και μόνο εσείς είστε μορφωμένος σας πληροφορώ ότι είμαι υψηλοβαθο στέλεχος μέγάλης διεθνούς εταιρείας (με όλους τους απαραίτητους τίτλους σπουδών από Ελλάδα, Αγγλία και Αμερική με υποτροφίες παρακαλώ), και δεν με έχει προσβάλει ποτέ κάποιος ούτε λεκτικά ούτε σωματικά!
          ΥΓ. Τώρα που είναι εκπτώσεις ο HONDOS έχει καλές τιμές στα καλσόν, δεν πάτε να πάρετε κανένα ζευγάρι? Διαβάζω παραπάνω ότι σας σχίστηκαν, γιατί τα άνω παιδιά έχουν το θάρος της γνώμης τους, δεν διεπραξάων καμία βίαιη πράξη και κυρίως φοράνε παντελόνια….. Έτσι δε θα χρειαστουν τα καλσόν

          Απαντήστε
          • 06/11/2018 at 5:30 μμ
            Permalink

            Κατ’αρχάς ποτέ δεν χρησιμοποίησα την λέξη που μου αποδίδεται (διαβάστε ότι έγραψα και διαπιστώστε το). Δεύτερον ποτέ δεν έβρισα κανέναν γιατί δεν το συνηθίζω. Τρίτον νομίζω ότι είσαστε σε σύγχηση και δεν απαντάτε αλλά υπεκφεύγετε.
            Η Δημοκρατία κυρία μου έχει κανόνες, νόμους τους οποίους πρέπει να τηρούμε ώστε να απολαμβάνουμε τα οφέλη της. Οταν δεν γίνεται αυτό τότε επικρατεί αναρχία. Στο δημοκρατικό πολίτευμα που έχουμε, η κατάληψη δημοσίου κτηρίου είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ. Καταλάβετέ το. ΠΑΡΑΝΟΜΗ. Αν λειτουργούσαν οι νόμοι στην χώρα μας και όχι αυτό το μπάχαλο που επικρατεί, τότε οι καταληψίες και οι γονείς τους, διότι είναι ανήλικοι, θα έπρεπε να λογοδοτήσον στην δικαιοσύνη. Είδατε και τα Πανεπιστήμιά μας με το περίφημο “άσυλο” πως καταντήσαν. Εκεί οδηγεί η ανομία κυρία μου.
            Τέλος, γιατί με κούρασε αυτό, αν θεωρείτε τις ιδέες μου αναρχικές ή φασιστικές – το να θέλω δηλαδή μία έννομη πολιτεία – τότε μετά χαράς το δέχομαι.

    • 05/11/2018 at 1:49 μμ
      Permalink

      Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν έχετε παιδί…και αν θα δεχόσασταν να ασκηθεί βία στο άτομο του μιας και την επικροτείτε…..και για να συμβαδίσω με το σκεπτικό σας οι καθηγητές την Τετάρτη 5-11-2018 δεν θα πρέπει να κάνουν ψηφοφορία μιας και είναι ανεπίτρεπτο να κλείσουν τα σχολεία όταν είναι οι μόνοι δημόσιοι υπάλληλοι που κάθονται τον περισσότερο χρόνο……το θέμα κατάληψη και εγώ δεν το ασπάζομαι αλλά το θέμα βία και όπως λέτε χαρακτηριστικά”Ένα χεράκι ξύλο και αντε στο καλό”με βρίσκει αντίθετη…

      Απαντήστε
    • 05/11/2018 at 3:19 μμ
      Permalink

      Θα θεωρήσω το σχόλειό σας πολύ ατυχές κύριέ μου διότι είμαι σίγουρη ότι αν το παιδί σας χτυπούσε τη μέση του πέφτοντας μάλιστα σε κάτι αιχμηρό και σας έλεγε ότι νιώθει να μουδιάζει σίγουρα θα το πηγαίνατε κι εσείς στο νοσοκομείο.Δόξα τω Θεώ το παιδί μου δεν έπαθε κάτι σοβαρό αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα επιτρέψω στον οποιονδήποτε να μιλάει απαξιωτικά για ένα τέτοιο συμβάν! Επίσης δεν έχετε δικαίωμα να κρίνετε την ανατροφή που έχει δώσει ο κάθε γονιός στο παιδί του και δεν είστε σε θέση να ξέρετε με τί αγώνα μεγαλώνει ο καθένας το παιδί του. Παρακαλώ να κρίνετε τον τρόπο που μεγαλώνετε τα δικά σας παιδιά και ο καθένας ας κρίνει πώς μεγαλώνει τα δικά του. Τώρα όσον αφορά για το ποιος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος διαπαιδαγώγησης παιδιών και αντιμετώπισης τέτοιων κρίσιμων καταστάσεων από εκπαιδευτικούς νομίζω σαν εκπαιδευτικός και η ίδια, ότι η κατάσταση ξέφυγε από τον έλεγχο κι από τις δύο πλευρές και οι αρμόδιοι να κρατήσουν το επίπεδο ήταν οι εκπαιδευτικοί. Προσωπικά έχω υποδείξει στο παιδί μου οτί πρέπει να αναλάβει όποια ευθύνη του αναλογεί αλλά περιμένω και από όποιον υπεύθυνο υπάλληλο του δήμου, γονιό ή και εκπαιδευτικό επίσης να αναλάβει όποια ευθύνη του αναλογεί. Βλασταρίδου Σοφία

      Απαντήστε
    • 05/11/2018 at 3:27 μμ
      Permalink

      Γονιός και φασίστας και ναζιστής- Όλα σε ένα είσαι. Προφανώς θεωρείς το παιδι σου κωλόπαιδο, αλλά κράτα το λεξιλόγιο αυτό για το δικό σου κωλόπαιδο γιατί το δικό μου δεν είναι καταλαβες Γιαννακη? που βρίζεις δημοσια τα παιδιά μας. Κοίτα να τα βάλεις με κανέναν στο μποι σου αν σου κραταέι. Τα δικά σου προβλήματα να τα λύσεις με κανένα ψυχολόγο κ οχι απλώνοταντας χέρι ούτε βρίζοντας τα υπόλοιπα παιδια, κατάλαβες, ??? Πως τολμάς να συγκρίνεις ειρηνική κατάληψη για το νομοσχέδιο Γαβρογλου με τα Πανεπηστήμια. Αλλα προφανώς τέτοιος χαλβάς ήσουν και σαν μαθητής! Πληρώνεις φόρους ανεγκεφαλε για να διδάσκουν οι “εκπαιδευτικοι” τα παιδιά μας αξίες και οχι να μαθαίνουν σε εγκληματικές πράξεις, ψυχακια! Αλλα για να σε νοι΄ζαει πρέπει να έχεις αξίες που προφανώς δεν έχεις. Άντε που θα τολμήσεις να πεις τα παιδιά κωλόπαιδα και ονομαστικά κιόλας. ΖΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝ

      Απαντήστε
      • 06/11/2018 at 9:46 πμ
        Permalink

        Κα Μαρία, οποιος δεν συμφωνεί μαζί σας είναι φασίστας και ναζιστής. Κλασσική περίπτωση αριστερής φασίζουσας νοοτροπίας.
        Όπως ακριβώς το είπατε κυρία μου. Πληρώνω τους φόρους μου για να διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί μας αξίες και όχι εγκληματικές πράξεις. Η κατάληψη κυρία μου είναι μία εγκληματική πράξη. Καταλάβετέ το. Είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΡΑΞΗ. Θα σας συνιστούσα να διαβάζετε πρωτού απαντήσετε. Δεν έβρισα κανένα παιδί.
        Λέω και ξαναλέω ότι εμείς φταίμε με τον υπερπροστατευτισμό που έχουμε δώσει στα παιδιά μας. Μην, μην, μη συνέχεια μπας και τους δημιουργήσουμε τραύματα ψυχολογικά (είναι κλασσική Αμερικανιά που δυστυχώς την πήραμε και εμείς). Η τρομάρα μας είναι μην στεναχωρήσουμε τα παιδιά και πάθουν κάτι. Ας τα αφήσουμε λοιπόν να κάνουν ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ (το επαναλαμβάνω και το ξαναλέω ότι η κατάληψη είναι μία παράνομη πράξη) και ας τα επαινέσουμε που έβαλαν τα στήθη τους μπροστά στον αγώνα κατά της άδικης – για αυτούς βέβαια – συμπεριφοράς των πολιτικών μας. Εμείς, για να το καταλάβετε, είμαστε οι υπεύθυνοι των πράξεών τους (γιατί τα παιδιά μας είναι ανήλικα ακόμη), εμείς λοιπόν συμμετέχουμε σε μία παράνομη πράξη. Όποιος θέλει να συμμετέχει θα πρέπει να υποστεί και τις συνέπειες. Αυτές είναι οι αρχές της Δημοκρατίας κυρία Μαρία.
        Για τον φίλο μαθητή που γράφει και βρίζει, θα του πώ ότι δεν είναι Ακαδημαϊκός πολίτης ακόμα (αν ξέρει βέβαια τι σημαίνει αυτό), οπότε τις πράξεις του τις αναλαμβάνει ο γονέας του.

        Απαντήστε
    • 05/11/2018 at 9:10 μμ
      Permalink

      Πραγματικά λυπάμαι για τα παιδιά σου. Τέτοια ανατροφή τους δίνεις; Από το σχόλιο σου και μόνο δείχνεις ποσό πίσω έχεις μείνει. Αναρωτήθηκες ποτέ τι θα γινόταν αν κάποιο παιδί τραυματιζόταν σοβαρά.; Αν κάποια καρέκλα χτυπούσε στο κεφάλι μαθητή και έμενε στον τόπο; Τι θα έκανες; Αν αυτό ήταν το παιδί σου; Τι θα έκανες; Θα υποστήριζες πάλι αυτές τις μαλακιες που λες; . Ένας φασίστας είσαι!! ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΑΣ ΞΕΝΟΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙ ;. Ένα σκουπίδι είσαι εσυ και όσοι υποστηρίζουν αυτά που λες. Ζεις με 500Ε μισθό και βγάζεις τα απωθημένα σου εδώ; ΤΡΑΒΑ βγάλε κανένα φράγκο φτωχομπινε

      Απαντήστε
      • 06/11/2018 at 9:36 πμ
        Permalink

        κοίτα μικρούλη. Το ξύλο δεν είναι λύση και ο κύριος είναι ακραίος , αλλα κι εσύ δε είσαι καλύτερος … μπορεί ο κύριος να είναι φασίστας αλλά κι εσυ που του πετάς κατάμουτρα την οικονομική ανισότητα που δεν εξασφαλισες εσύ στον εαυτό σου αλλά ο μπαμπάς σου σε σένα, σε καθιστα γελοίο φασιστάκο επίσης ..
        Αυτα τα προσέχουμε οταν θέλουμε να κάνουμε κοινωνικούς αγώνες … δεν τα πετάμε ετσι παιδάκι μου..

        Απαντήστε
  • 06/11/2018 at 4:36 μμ
    Permalink

    αχ μωρέ, πόνεσε η μεσούλα του κανακάρη από το κουβάλημα των θρανίων, των καρεκλών και των κάδων που κουβάλησε από το μίσος του να κλείσει το σχολείο τόσες ημέρες και να στερήσει το δικαίωμα όλων των υπολοίπων στη μόρφωση επειδή έτσι του γουστάρει. Φτιάξτου κανένα ταπεράκι με κεφτεδάκια ξέρεις σαν και αυτά που του πήγαινες στην κατάληψη που δεν είχε κανένα αίτημα από τη Δευτέρα και μετά αλλά μόνο χαβαλέ με πάρτυ με εξωσχολικούς που μαζεύονταν για να βρουν κοριτσάκια να γαμπρίσουν και να κάνουν ένα σωρό πράγματα που ο κανακάρης σας προφανώς δεν σας τα έχει αποκαλύψει.
    Αν του έχει κοπεί η όρεξη επειδή του χάλασαν το πάρτυ, πάρε του το νέο iphone ξέρεις εσύ να παρηγορηθεί το παιδί μωρέ.
    Κακομαθημένα παιδιά παρατημένων οικογενειών και μανάδων σαν και εσένα που βαριούνται να ασχοληθούν και να διαχειριστούν τα παιδιά τους με αποτέλεσμα να τα φορτώνουν μαζί με όλα τα προβλήματά τους στην υπόλοιπη ελληνική κοινωνία. Εξαπολύουν ψεύδη για να καλύψουν τα προβλήματά τους γνωρίζοντας μάλιστα ότι είναι ψεύδη. Αλλά δεν τους νοιάζει, την πάρτη τους να καλύψουν και ας διαλυθούν όλα. Κατηγορούν τους άλλους ως φασίστες αλλά οι δική τους φασιστική νοοτροπία δεν κρύβεται.
    Και δυστυχώς αυτά τα άμοιρα παιδιά μεγαλώνοντας ή θα γίνουν φασίστες με αριστερή ρητορική όπως οι γονείς τους ή θα βγούν στην παρανομία και θα καταλήξουν σε καμία φυλακή. Και εκεί όταν κάνουν την αυτοκριτική τους μπορεί και να καταλάβουν τελικά ότι πέρασαν μία παιδική ηλικία χωρίς την γονική φροντίδα που έπρεπε να έχουν για να μην καταλήξουν εκεί, που εσείς θα τους έχετε οδηγήσει.

    Απαντήστε
    • 06/11/2018 at 5:47 μμ
      Permalink

      Αν έχετε τοσο αντίθετη άποψη σας παρακαλω να μην εισερχεστε σε μια ιστοσελίδα Δημοκρατίας και ισότητας με άκοπο να βρίσετε παιδιά και γονείς.Εαμ δεν σας αρέσουν τα γεγονότα σας παρακαλω μετακομειστε στο εξωτερικό που οπως λέτε ειναι καλύτερα και μην τα βάζετε ναι μια μητέρα η οποία απλα εξέφρασε το παράπονο της ήρεμα.

      Ευχαριστώ πολυ

      Απαντήστε
    • 06/11/2018 at 8:49 μμ
      Permalink

      Γονέα,
      θα διαφωνήσω σε ένα: δεν είναι αυτή που διαβάζουμε εδώ η αριστερή ρητορική .. αυτά που διαβάσαμε εδώ είναι απέραντες γενικολογίες, αοριστολογίες, χρωματισμένες με μελοδραματικούς τόνους, άναρθρες κορώνες … ο συγχωρεμένος ο Φώσκολος στα καλύτερά του δηλαδή …
      ΥΓ για να μην προσβάλουμε την αριστερη ρητορική αυτό

      Απαντήστε
  • 06/11/2018 at 5:02 μμ
    Permalink

    γι αυτό αυτή η χώρα πάει κατά διαόλου, τόσα χρόνια καταλήψεις και καταλήψεις είδαμε πόσο έφτιαξε η χώρα αυτή. περισσότερο κατά διαόλου πάει.
    Η κατάληψη αποτελεί μία επίδειξη μαγκιάς και τίποτε άλλο, αν έχεις απαιτήσεις από κάτι κάνε απεργία πείνας ή στερήσου κάτι προσωπικό σου αν έχεις ιδανικά..
    αλλά που να τα βρείτε τα ιδανικά; στο κινητό τελευταίας τεχνολογίας που έχετε και παίζετε όπως τώρα και λέτε ΤΑ ψέμματα μέσω των κοινωνικών δικτύων; μήπως οι άσχετοι γονείς σας σας έδωσαν ιδανικά τόσα χρόνια; η ανεπάρκεια των γονέων η εγκατάλειψη των παιδιών τους, η αδυναμία ορθής γονικής διαχείρισης και το να ξεφορτωθώ τα ίδια τα παιδιά μου γιατί δεν μπορώ εγώ να τα αντιμετωπίσω μεταθέτει το πρόβλημα σε όλη την κοινωνία!
    και βέβαια φταίνε όλοι οι άλλοι στην κοινωνία που δεν σας φέρθηκαν με στοργή και προδέρμ και πετάτε και τόνους λάσπης για να καλύψετε τις βρωμιές σας. βρωμάτε από σήψη, τόσο νέοι. Αν είναι δυνατόν! και να κατηγορείτε τους ανθρώπους επειδή είναι φτωχοί και δεν βγάζουν τα λεφτά που βγάζει ο μπαμπάς και η μαμά σας! ντροπή

    Απαντήστε
  • 06/11/2018 at 5:19 μμ
    Permalink

    και τι σε νοιαζει εσενα αν γαμπρίζουν ή οτιδηποτε κανουν μεσα στην καταληψη; δημόσιο κτίριο είναι ότι θέλουν θα κάνουν δεν θα σε ρωτήσουμε κιολας αν θελω να καπνίσω, να κάνω σεξ οτι γουσταρω. δεν ενοχλω κανεναν ρε φασίστα οποτε δεν σου πεφτει κανένας λογος.

    Απαντήστε
    • 06/11/2018 at 8:43 μμ
      Permalink

      πρώτα απ’ όλα στα δημόσια κτίρια δεν κάνουμε ό,τι θέλουμε .. αυτό κάποιος πρέπει να στο μάθει .. αλλά αν η κουβέντα ξεκίνησε με το αίτημα πως κάνατε κατάληψη για τα δικαιώματά σας και καταλήγει σε αυτό που έγραψες, τοτε Houston we have problem .. η ελληνικη νεολαία λειτουργει μόνο υπό καθεστώς κατάληψης … είναι σοβαρα τα πράγματα

      Απαντήστε
  • 06/11/2018 at 9:08 μμ
    Permalink

    και κρίνοντας από το σχόλιο του <<μαθητή 6/11/2018 at 5.19 pm" αυτή η κατάληψη διέπεται από το μότο: το ρωί κινηματίας, το βράδυ αισθηματίας"
    Εύγε

    Απαντήστε
  • 10/11/2018 at 2:28 πμ
    Permalink

    Ειμαι κι εγώ μια μαμά που αγαπάει κ στηρίζει το παιδί της, όπως υποτίθεται κάνει κάθε γονιός…
    (Αν και με αυτά που διαβάζω αρχίζω κ αναρωτιέμαι…)
    Κατά την διάρκεια της κατάληψης λοιπόν, περνουσα συχνα για να σιγουρευτώ ότι όλα είναι καλά…
    (δεν ξερω ποιος πηγε κεφτεδάκια, εγώ πάντως πηγα ντονατς!)
    Φοβόμουν μη συμβεί κάτι επειδή ειναι παιδιά…
    Όπως αποδείχτηκε, εκείνα ξέρουν να φροντίζουν τον εαυτόν τους κ σέβονται το χώρο του σχολειου, σε αντιθεση με τους μεγάλους, από τους οποίους τελικά εγιναν οι φασαρίες κ οι επιθέσεις.
    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό… τι έπρεπε να κάνουμε ως γονείς? Να σταθούμε απέναντι στα παιδιά μας?
    Ζουμε σε μια χώρα που καταρρέει κ αν κάποιος μπορεί να σηκώσει το ανάστημά του με το θάρρος της γνώμης του, είναι αυτα τα παιδιά.
    Με τα απαράδεκτα γεγονότα που συνέβησαν ποιο είναι το συμπέρασμα τους?
    Οτι κερδίζει ο δυνατος?
    Αυτός που έχει την όποια εξουσία?
    Ότι η βία είναι θεμιτή κ μαλιστα με τη συγκαταθεση γονεων!! κ εκπεδευτικων!!όταν πρόκειται να την ασκήσουν απέναντι σε ανυπεράσπιστα Παιδιά?
    Ότι οι άνθρωποι που εμπιστευόταν ξαφνικά έγιναν εχθροί?
    Δε θα πω πως είμαι υπέρ της κατάληψης γιατί δυστυχώς δεν ελπίζω πως θα αλλάξει κάτι προς το καλύτερο, ούτε με αυτόν, ούτε με κανέναν τρόπο!
    Επειδή οι μισοί είμαστε πρόβατα κ οι άλλοι μισοί παρτακιδες!
    Έιμαι όμως πολύ περήφανη για το γιο μου κ για όποιο παιδί προσπαθεί να πει Κάτι, να εκφράσει την άποψη του γι αυτό που το “ταΐζουνε”.
    Όταν του είπα δε θα καταφέρετε τίποτα, μου απάντησε “και τι προτινεις; να μη προσπαθήσουμε καν;”
    Ελπίζω να μην απογοητεύτηκαν…
    Μακάρι να κατάλαβαν πως υπάρχουν άνθρωποι μικροί με στενά μυαλά κ παλαιολιθικες απόψεις… Όπως ο κύριος Σταυρόπουλος για παράδειγμα, που πραγματικά αν τον είχα πατέρα δε θα ήξερα που να πάω να κρυφτώ απ την ντροπή μου!
    Και μη ξανακούσω για ενημερωση κατά της ενδοσχολικης βίας!
    Καταντάει γελοίο όταν είναι οι ιδιοι που τα λενε είναι αυτοί που τα κάνουνε!
    Δάσκαλε που δίδασκες… Λυπάμαι…

    Απαντήστε
  • 19/10/2019 at 2:46 μμ
    Permalink

    Αν ήθελαν να κάνουν κατάληψη, μπορούν να οργανώσουν αποχή στην πλατεία και να διαδηλώσουν τα δικαιώματά τους εκεί ωραιότατα. Να είναι και σε επαφή με τους περαστικούς, κλπ. Στο σχολείο δεν έχουν δουλειά να κάνουν κατάληψη, απαγορεύεται.

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.