Άλιμος: Τι είπαν για την Παιδεία στο Δημοτικό Συμβούλιο




(ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΛΙΜΟΥ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

Σε άψογο κλίμα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27 Απριλίου, Δημοτικό Συμβούλιο με κύριο θέμα τα ζητήματα που αφορούν «στην Παιδεία και την Εκπαίδευση στο Δήμο Αλίμου». Η εισήγηση ήταν αποκλειστικά της Ένωσης Γονέων Αλίμου. Μια σειρά θεμάτων που κατατέθηκαν έγιναν ομόφωνα δεκτά από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Την εισήγηση ανέπτυξε ο Πρόεδρος της Ένωσης κος Τάσος Σιδέρης. Παρέμβαση έκανε για τα θέματα ο Γραμματέας την Ένωσης κος Κώστας Φραγκούλης. Τοποθετήθηκαν από τη μεριά της Διοίκησης ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας κος Γιάννης Μαριόλης, η Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα Δώρα Σύρμα και η Αντιπρόεδρος και πρώην Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κα Μαρία Αραπάκη.

Από την αντιπολίτευση τοποθετήθηκαν ο κος Νίκος Παπανικολάου, η κα Ελένη Μπελιά, ο κος Νίκος Αλεξόπουλος και η κα Κυριακή Καμαρινού. Τοποθετήθηκαν επίσης, οι εκπρόσωποι των συνδικαλιστικών οργάνων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κα ΒάνιαΞιφαράκαι της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα Βίκυ Αναγνώστη.Όλοι οι ομιλούντες συνεχάρησαν την πρωτοβουλία, αλλά και την σοβαρή δουλειά της Ένωσης Γονέων Αλίμου πάνω στα θέματα Παιδείας.

Ενδεικτικά, τα θέματα που κυριάρχησαν αφορούν στην ανέγερση νέων διδακτηρίων και κυρίως του 8ου Δημοτικού, ως άμεσης προτεραιότητας για να αποσυμφορηθούν τα γύρω Δημοτικά και να βελτιωθούν οι συνθήκες στέγασης των μαθητών.Ο Δήμαρχος δεσμεύτηκε να κάνει ότι μπορεί για την διεκδίκηση από την Πολιτεία της ανέγερσης του σχολείου. Παράλληλα το Δημοτικό Συμβούλιο συμφώνησε για την αναγκαιότητα ίδρυσης Καλλιτεχνικού σχολείου και σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στο χώρο της ΔΕΜΕ, για το οποίο επίσης η διοίκηση του Δήμου θα αναλάβει την προσπάθεια υλοποίησης.Τέλος και κατόπιν ενημέρωσης ότι η Περιφέρεια διαθέτει το κονδύλι για ανέγερση νέου κτηρίου για μεταστέγαση του Μουσικού Σχολείου, θα ξεκινήσουν διαδικασίες για το αμφισβητούμενο οικόπεδο επί της οδού Ρώμα, που εδώ και χρόνια έχει προταθεί ως το καταλληλότερο.

Δεκτές έγιναν οι προτάσεις πάνω σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας των σχολικών κτηρίων, καθώς και φύλαξης των χώρων κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου, αλλά και για τις ώρες που δεν λειτουργούν τα σχολεία.Το ζήτημα των κοινωνικών παροχών των αδύναμων οικογενειών ανατέθηκε στις αντίστοιχες υπηρεσίες του Δήμου.

Επίσης ελήφθησαν υπόψη τα ζητήματα ενημέρωσης και επικοινωνίας με τις Σχολικές Επιτροπές, αλλά και πρόταση αλλαγής του τρόπου υπολογισμού της κατανομής των λειτουργικών δαπανών που ορίζει το Υπουργείο, από την ΔΕΠ.

Το μόνο θέμα για το οποίο δεν υπήρξε απόφαση, λόγω και της ιδιαιτερότητας και της συνθετότητας του προβλήματος ήταν το θέμα των γεωγραφικών ορίων των σχολείων και ειδικότερα της αμοιβαίας μετακίνησης δύο σχολικών μονάδων.

Η συζήτηση έκλεισε με τη δευτερολογία του Προέδρου της Ένωσης και την πρόταση του  Δημάρχου προς το σώμα για σχέδιο κοινής ομόφωνης απόφασης σε όλα τα θέματα που έθεσε η Ένωση, εκτός αυτό της μετακίνησης των σχολικών μονάδων.

Το από χρόνων αίτημα της Ένωσης Γονέων Αλίμου για την διεξαγωγή Δημοτικού Συμβουλίου με θέματα αποκλειστικά Παιδείας έγινε πραγματικότητα και δεν μπορεί παρά να είναι μια καλή αρχή, μιας και τα ζητήματα της Παιδείας αποτελούν μείζον κεφάλαιο σε κάθε Δήμο.

 

Μένουμε Νότια – έλα στο ελεύθερο και ανεξάρτητο group των Νοτίων Προαστίων για να μοιραστούμε ότι συμβαίνει δίπλα μας.

Ειδήσεις, σχόλια, εθελοντισμός, αγορά, έξοδος, καλή ζωή, νεολαία, διασκέδαση, πολιτισμός, περιβάλλον, αθλητισμός, ανθρώπινες ιστορίες.
( ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΑΛΙΜΟΣ – ΒΑΡΗ – ΒΟΥΛΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΓΛΥΦΑΔΑ -ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ – ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ)

 

Παραθέτουμε το κείμενο της εισήγησης της Ένωσης Γονέων Αλίμου

 ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΙΜΟ

Αγαπητοί Δημοτικοί Σύμβουλοι, χαιρόμαστε που το αίτημα της Ένωσης, σχεδόν από την αρχή της εφαρμογής του Καλλικρατικού Νόμου, γίνεται πραγματικότητα.

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Αλίμου επεξεργάζεται και διαμορφώνει θέσεις πάνω στα ζητήματα Παιδείας που είναι.  Τα ζητήματα αυτά άλλοτε μπορεί να αντιμετωπίζονται στο πλαίσιο της τοπικής κοινωνίας και να επιλύονται ή να μπορούν να επιλυθούν και άλλοτε διευρύνονται  σε Εθνικό επίπεδο και είναι χρήσιμη η ενιαία άποψη των φορέων της πόλης ώστε να είναι πιο ουσιαστικός ο διεκδικητικός χαρακτήρας.

Τα θέματα που θέτουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο έχουν απασχολήσει την Ένωση, τους Συλλόγους Γονέων και τους γονείς του Δήμου μας και ορισμένα έχουν συζητηθεί και στην διαπαραταξιακή συνάντηση που διοργανώσαμε στις 17 Δεκεμβρίου 2015.Στο επερχόμενο Δημοτικό Συμβούλιο επιθυμούμε να παρθούν κοινές αποφάσεις που αφορούν το μέλλον των σχολείων του Δήμου μας και να χαραχθεί κοινή πορεία διεκδίκησης από το κράτος για θέματα που δεν λύνονται σε τοπικό επίπεδο.

ΘΕΜΑ 1ο : ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ

Η Ένωση Γονέων ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα της Δημοτικής Αρχής και της ΔΕΠ από το 2013 υπέβαλε προτάσεις (βλ. συννημένο «ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΑΛΙΜΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΤΕΓΗ») για το πρόβλημα της ανεπάρκειας Σχολικής Στέγης που συνεχώς οξύνεται λόγω της αύξησης του πληθυσμού στο Δήμο μας αλλά και απομάκρυνσης μαθητών από την ιδιωτική εκπαίδευση λόγω της κρίσης.

Τα συμπεράσματα της μελέτης που είχε εκπονηθεί για λογαριασμό της ΔΕΠ και η επεξεργασία τους από τους φορείς οδήγησαν σε σειρά προτάσεων που δεν έχουν μέχρι σήμερα υλοποιηθεί.

Επαναφέρουμε αυτές τις προτάσεις ανά βαθμίδα

  • Κατασκευή κτηρίων για τα 6ο, 11ο και 12ο Νηπιαγωγείο.
  • Προσθήκη αιθουσών όπου επιτρέπεται στα υφιστάμενα.
  • Κατασκευή κτηρίου για το 8ο Δημοτικό στο Ο.Τ. 370
  • Κατασκευή κτηρίου για το 7ο Δημοτικό (στο χώρο της ΔΕΜΕ)
  • Ίδρυση του 10ου Δημοτικού Σχολείου στον Π. Άλιμο
  • Εύρεση χώρου για κατασκευή κτηρίου για τη στέγαση του 4ου Γυμνασίου

ΘΕΜΑ 2ο: ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Είναι γνωστό πως τα περισσότερα σχολεία του Δήμου χτίστηκαν αρκετά χρόνια πριν όταν τα πληθυσμιακά και χωροταξικά δεδομένα ήταν τελείως διαφορετικά. Τα τελευταία χρόνια ο προσδιορισμός των γεωγραφικών ορίων γίνεται με τρόπο  που δημιουργεί τεράστια προβλήματα στις οικογένειες αφήνοντας πολλά περιθώρια για άστοχους χειρισμούς εκ μέρους διαφόρων εκ των εμπλεκομένων.

Το ΔΣ της Ένωσης έχει προσπαθήσει όλα αυτά τα χρόνια με παρεμβάσεις σε όλα τα αρμόδια όργανα για να βρεθεί μια δίκαιη και μόνιμη λύση. Τελευταία ενέργεια ήταν η κοινή συνεδρίαση με όλες τις παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου οι οποίες υιοθέτησαν σχεδόν το σύνολο των προτάσεων της Ένωσης όπως αναφέρονται σε σχετικό Δ.Τ. (βλ. συννημένο «Δ.Τ. 196 ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΑΛΙΜΟΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» )

Σύμφωνα με τις θέσεις της Ένωσης για ισοκατανομή, συνέχιση σχολικής παρέας, ασφαλή μετακίνηση, τις οποίες έχουμε καταθέσει σχεδόν από την αρχή του Καλλικρατικού νόμου, προτείνουμε κάποιες αλλαγές. Συγκεκριμένα:

  1. Σαφή καθορισμό των χωροταξικών ορίων ξεκινώντας από το Νηπιαγωγείο και καθορισμός του Δημοτικού Σχολείου που τροφοδοτεί.
  2. Συγκεκριμένη σχολική διαδρομή από το Δημοτικό έως και το Λύκειο. Στα σχολεία που τροφοδοτούν πάνω από ένα Γυμνάσιο, όπως το 3ο ή το 6ο Δημοτικό, να υπάρξει χωρισμός σε τμήματα που θα ακολουθούν την ίδια σχολική διαδρομή.
  3. Άμεση αμοιβαία μετακίνηση ενός Γυμνασίου και ενός Λυκείου των σχολικών συγκροτημάτων 1ο – 4ο Λύκειο και 2ο – 5ο Γυμνάσιο, που γειτνιάζουν σήμερα, ώστε να γίνουν 2 ζεύγη Γυμνάσιο – Λύκειο και βάσει αυτού να οριστούν τα γεωγραφικά όρια.
  4. Η μετακίνηση των μαθητών των περιοχών Παλιού Αλίμου και Γκρόμμανπρος τα σχολεία που τις εξυπηρετούν, εφόσον είναι εκτός περιοχών, να γίνεταιμε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που θα εξασφαλίσει ο Δήμος (Δημοτικά Λεωφορεία, ειδική γραμμή ΟΑΣΑ κλπ).

ΘΕΜΑ 3ο: ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΠ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ

Η διαρκής μείωση των κονδυλίων για την Παιδεία γενικότερα και για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών ειδικότερα, σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες ανάγκες των σχολείων λόγω των αλλαγών που έχουν συντελευτεί τα τελευταία χρόνια (αλλαγές στο χαρακτήρα και τη δομή της εκπαίδευσης), επιβάλλουν τον επαναπροσδιορισμό της μεθόδου που κατανέμονται τα κονδύλια έτσι ώστε να επιφέρει όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα.

Το ΔΣ της Ένωσης έχει υποβάλει πλήρες σχέδιο στη ΔΕΠ από τον 2ο/2015 (βλ. συννημένο «ΔΤ 167 ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ»)  το οποίο έχει υιοθετηθεί κατ αρχήν αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει λειτουργήσει στον τρόπο που κατανέμονται τα κονδύλια για τις λειτουργικές δαπάνες. Επισημαίνουμε ότι με τον ίδιο αλγόριθμο θα πρέπει να κατανέμονται όλα τα κονδύλια που καταλήγουν στα σχολεία ανεξάρτητα από την προέλευσή τους (π.χ. Δήμος).

Σύμφωνα με όσα προβλέπει η σχετική νομοθεσία (Άρθρο 2 ΦΕΚ 318/2011 περί κατανομής πιστώσεων) προτείνουμε συγκεκριμένα:

  • Ισοκατανομή των μαθητών στα σχολεία ώστε το πλήθος τους να μην αποτελεί ανισοβαρή συντελεστή στον αλγόριθμο υπολογισμού κατανομής των κονδυλίων.
  • Ορθολογικοποίηση του συντελεστή βαθμίδας της εκπαίδευσης σε ότι αφορά τα ειδικά σχολεία (Μουσικό Σχολείο) με αύξηση από 1,2 σε 1,4
  • Εξαίρεση των δαπανών για θέρμανση και ύδρευση από τα κονδύλια που κατανέμονται βάσει αλγορίθμου για την κάλυψη των λειτουργικών δαπανών.
  • Εξαίρεση των χρημάτων που αφορούν τα νηπιαγωγεία τα οποία θα προκύπτουν από ένα σταθερό ποσοστό επί του συνόλου των κονδυλίων προς κατανομή. Σε αυτό το ποσό θα εφαρμόζεται ο αλγόριθμος για την εσωτερική κατανομή στα νηπιαγωγεία.
  • Συμμετοχή της παλαιότητας των σχολικών μονάδων στον αλγόριθμο κατανομής των κονδυλίων.
  • Συμμετοχή του μεγέθους (εμβαδόν ωφέλιμης επιφάνειας) της σχολικής μονάδας στον αλγόριθμο.

Λεπτομέρειες για τον αλγόριθμο υπάρχουν στο σχετικό Δ.Τ.

 

Εξάλλου και σχετικά με τη λειτουργία των Σχολικών Επιτροπών σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που εκχωρεί σε αυτές ο νόμος αλλά και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν για τα μέλη των έχουμε να παρατηρήσουμε και να προτείνουμε τα ακόλουθα:.

Πλέον, ο νόμος υποχρεώνει όλα τα μέλη που συμμετέχουν στις Σχ. Επιτροπές να υποβάλουν δήλωση «Πόθεν Έσχες». Αυτό επιβάλλει ακόμη περισσότερο την άρτια και κατά νόμο λειτουργία των Σχολικών Επιτροπών έτσι ώστε τα μέλη κυρίως των Ενώσεων Γονέων που είναι εθελοντές γονείς να μην αντιμετωπίσουν το οποιοδήποτε πρόβλημα.

Στην κατεύθυνση αυτή θα πρέπει το όργανο που εκπροσωπούν οι γονείς (Ένωση Γονέων) να έχει έγκαιρα τα θέματα τα οποία απασχολούν τις Σ.Ε. και να έχει το χρόνο να διαμορφώνει τις θέσεις του.

Ως εκ τούτου θα πρέπει με ευθύνη των Σχολικών Επιτροπών να συλλέγονται τα θέματα που απασχολούν τα σχολεία του δήμου από τα Συμβούλια Σχολικών Κοινοτήτων όπως ορίζει ο νόμος, να κοινοποιούνται στα μέλη των Σ.Ε. και να διαμορφώνεται η προτεραιότητα εξέτασής τους με την έγκαιρη και πλήρη εισήγηση για το κάθε ένα.

ΘΕΜΑ 4ο: ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΔΕΜΕ– ΕΠΑΛ –ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2ΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ

Η πολυπλοκότητα και ασάφεια του ιδιοκτησιακού καθεστώτος των σχολικών μονάδων δεν μας επιτρέπει να κάνουμε ιδιαίτερες παρεμβάσεις. Όμως, τουλάχιστον για το ΕΠΑΛ είναι ανάγκη να γίνει μια ελάχιστη οριοθέτηση στο χώρο του προαυλίου. Όταν στο παρελθόν τέθηκε το ζήτημα, δεν προχώρησε γιατί υπάρχουν θέματα συστέγασης με τον ΟΑΕΔ, αν και έχει ξεχωριστή είσοδο από την οδό Δωδεκανήσου και δεν χρειάζεται προαύλιο χώρο, αφού δεν στεγάζει μαθητές. Στο θέμα της κοινής χρήσης του κυλικείου θεωρούμε πως μπορεί να βρεθεί λύση.Επίσης, προτείνουμε να μελετηθεί η πιθανότητα ανοίγματος άλλης εισόδου του σχολείου προς την δυτική πλευρά.

Επίσης προτείνουμε την ίδρυση καλλιτεχνικού σχολείου και σχολείου 2ης ευκαιρίας στο συγκεκριμένο οικόπεδο ή όπου αλλού στα όρια του Δήμου.

ΘΕΜΑ 5ο: ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Παρά το γεγονός ότι αρκετά σχολεία του Δήμου βρίσκονται σε σχετικά καλή κατάσταση κτηριακά, δεν μπορούμε να παραγνωρίσουμε το γεγονός ότι πολλές εγκαταστάσεις πλησιάζουν ή έχουν ξεπεράσει την πεντηκονταετία. Ως εκ τούτου τα κτήρια χρειάζονται διαρκώς συντηρήσεις και ελέγχους ως προς τη στατικότητα και κυρίως την ασφάλεια.

Στο πλαίσιο αυτό προτείνουμε να υπάρξει υπεύθυνος ασφαλείας ανά σχολική μονάδα ο οποίος θα έχει στην ευθύνη και τον έλεγχό του σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του Δήμου τα θέματα ασφάλειας (π.χ. πυρασφάλεια, αντιολισθητικές ταινίες κλπ).

Εκτός του θέματος της ασφάλειας το μείζον θέμα που παραμένει και αφορά όλες τις σχολικές μονάδες είναι η καθαριότητα κυρίως για τις ώρες λειτουργίας των σχολείων. Το ΔΣ της Ένωσης έχει ασχοληθεί με το ζήτημα κάνοντας παραστάσεις σε όλους τους αρμόδιους φορείς (Δημοτικό Συμβούλιο, Υπουργείο Παιδείας, Υπουργείο Υγείας, Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ).(βλ. συννημένο «ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΑΛΙΜΟΥ Ν.200 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ»)

Ζητάμε από το Δημοτικό Συμβούλιο να δώσει άμεση και μόνιμη λύση με προτεραιότητα στις σχολικές μονάδες που υστερούν σε χώρους υγιεινής και έχουν πολλά παιδιά όπως το 2ο-7ο Δημοτικό, το 5ο Δημοτικό κλπ

ΘΕΜΑ 6ο: ΦΥΛΑΞΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ – ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ – ΕΤΑΙΡΙΑ SECURITY

Η ανάγκη φύλαξης των σχολικών μονάδων είναι απαραίτητη για την προφύλαξή τους από βανδαλισμούςκλοπές και καταστροφές.

Η βελτίωση του φωτισμού βοήθησε σημαντικά όπως και η χρήση συναγερμού όπου υπάρχει, καθώς λειτούργησε αποτρεπτικά.

Στο παρελθόν έχει υπάρξει πρόταση γιαεπιπλέον υποστήριξη της φύλαξης με εταιρία SECURITY.

Προτείνουμε κάποιες αλλαγές στην μέχρι σήμερα κατάσταση για τη βελτίωση της φύλαξης των σχολείων κατά τις ώρες μη λειτουργίας τους..

  1. Χρειάζεται ανακατανομή των σχολικών φυλάκωνκαι μεταφορά τους σε σχολεία που είναι πιο απαραίτητοι.
  2. Κατά την διάρκεια της νύχτας θεωρούμε ως το αποτελεσματικότερο μέτρο την χρήση συναγερμού, σε απ’ ευθείας σύνδεση με το αστυνομικό τμήμα καθώς και χρήση καμερών εφόσον το επιτρέπει ο νόμος ώστε να λειτουργούν αποτρεπτικά.
  3. Η συνεργασία με εταιρία SECURITY θα πρέπει να αξιολογηθείκαι το κόστος που θα προκύπτει να είναι ανάλογο της ασφάλειας που θα παρέχει η συγκεκριμένη υπηρεσία. Σε μια τέτοια περίπτωση την ευθύνη διενέργειας των διαδικασιών καθώς και τον έλεγχο θα πρέπει να έχει ο Δήμος απευθείας και όχι οι Σ.Ε.

ΘΕΜΑ 6ο: ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Καθώς εντείνεται η κρίση οι επιπτώσεις της γίνονται όλο και πιο έντονες στους μαθητές και τις οικογένειές τους. Στο πλαίσιο της ανακούφισης των οικογενειών προτείνουμε ο Δήμος μέσα από τις οργανωμένες δομές του να λάβει ορισμένα μέτρα.

  • Δωρεάν εμβολιασμός όλων των μαθητών και παροχή των πιστοποιητικών υγείας είτε από τα Δημοτικά Ιατρεία είτε από άλλη δομή που θα εξασφαλίσει ο Δήμος.
  • Δωρεάν ή έναντι πολύ συμβολικού τιμήματος συμμετοχή των μαθητών στα αθλητικά και πολιτιστικά προγράμματα του ΘΟΠΑΑ.
  • Μέριμνα σε συστηματική συνεργασία με τις δ/νσεις των σχολείων για τη σίτιση παιδιών των οικονομικά αδύναμων οικογενειών.
  • Δωρεάν μετακινήσεις των μαθητών με Δημοτική συγκοινωνία.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΒΑΣΗ

Η  Ένωση Γονέων είναι ένας φορέας εκπροσώπησης στα όρια του Δήμου Αλίμου, που σκοπό έχει την υποστήριξη της εύρυθμης λειτουργίας όλων των σχολικών μονάδων του Δήμου μας. Στην ΔΕΠ και το ΔΣ των Σχολικών Επιτροπών συμμετέχει με ένα τακτικό και ένα αναπληρωματικό μέλος με τα οποία καταθέτει τις θέσεις του για τα θέματα που συζητούνται.

Επειδή τα θέματα είναι πολλά και προκύπτουν καινούργια, προτείνουμε κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς να ορίζεται ένα έκτακτο ΔΣ της ΔΕΠ και των Σχολικών Επιτροπών για την ενημέρωση του προγραμματισμού της τρέχουσας χρονιάς. Εκεί μπορούν να συζητούνται θέματα μακροπρόθεσμου σχεδιασμού.Επίσης, μετά το τέλος της σχολικής χρονιάς μπορεί να γίνεταιεν είδει απολογισμού, ένα επίσης έκτακτο ΔΣ.

Θεωρούμε πως έτσι θα συμβάλουμε όλοι στον καλύτερο προγραμματισμό με γνώμονα τις προτεραιότητες, ώστε ΟΛΑ τα σχολεία του Δήμου μας να είναι κατάλληλα για τη στέγαση των μαθητών και σε βάθος χρόνου θα αποτελούν «στολίδια» για το Δήμο μας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο

ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Μένουμε Νότια – έλα στο ελεύθερο και ανεξάρτητο group των Νοτίων Προαστίων για να μοιραστούμε ότι συμβαίνει δίπλα μας.

Ειδήσεις, σχόλια, εθελοντισμός, αγορά, έξοδος, καλή ζωή, νεολαία, διασκέδαση, πολιτισμός, περιβάλλον, αθλητισμός, ανθρώπινες ιστορίες.
( ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΑΛΙΜΟΣ – ΒΑΡΗ – ΒΟΥΛΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΓΛΥΦΑΔΑ -ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ – ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ)

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.