Ο Δήμαρχος Ηλιούπολης και η Σήραγγα



(Toυ Πάνου Τότσικα)

Χρειάστηκαν αρκετά χρόνια για να κατανοήσει – επιτέλους – ο σημερινός Δήμαρχος Ηλιούπολης κ. Βαλασόπουλος και οι περί αυτόν ότι η κατασκευή μιας νέας Περιφερειακής Λεωφόρου στον ορεινό όγκο του Υμηττού δεν μπορεί να αποτελεί αποδεκτή λύση για την αντιμετώπιση του προβλήματος της διαμπερούς κυκλοφορίας οχημάτων στην Ηλιούπολη.



Διθυραμβικά σχόλια για το Cine Άλιμος – Όλο το πρόγραμμα του καλοκαιριού (VIDEO)

Μένουμε Νότια – έλα στο ελεύθερο και ανεξάρτητο group των Νοτίων Προαστίων για να μοιραστούμε ότι συμβαίνει δίπλα μας.

Ειδήσεις, σχόλια, εθελοντισμός, αγορά, έξοδος, καλή ζωή, νεολαία, διασκέδαση, πολιτισμός, περιβάλλον, αθλητισμός, ανθρώπινες ιστορίες.
( ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΑΛΙΜΟΣ – ΒΑΡΗ – ΒΟΥΛΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΓΛΥΦΑΔΑ -ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ – ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ)

Έτσι, φαίνεται να αποδέχεται – επιτέλους – την εναλλακτική πρόταση που έχει καταθέσει δημόσια η “Πρωτοβουλία Πολιτών για την Προστασία του Υμηττού” και η “Διαδημοτική Συντονιστική Επιτροπή για την διάσωση του Υμηττού” από το 2009 στο ΥΠΕΧΩΔΕ και στο Υπουργείο Υποδομών. Ως γνωστόν, η πρότασή μας, προβλέπει την υπόγεια σύνδεση του υφιστάμενου οδικού άξονα στον Υμηττό με την Λεωφόρο Βουλιαγμένης, στο ύψος του Καρέα, παρακάμπτοντας την Ηλιούπολη.

Κάλλιο αργά παρά ποτέ , θα έλεγε κάποιος…
Ωστόσο, σήμερα, που τα κυκλοφοριακά δεδομένα στην περιοχή αλλά και γενικότερα έχουν αλλάξει, τίθεται ζήτημα διερεύνησης της σκοπιμότητας μιας τέτοιας σήραγγας καθώς και προτεραιότητας σε σχέση με άλλα αναγκαία οδικά έργα στην πρωτεύουσα και γενικότερα.

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ο κ. Βαλασόπουλος, που τόσα χρόνια ήταν αντίθετος με την εναλλακτική πρόταση της “Πρωτοβουλίας Πολιτών”, σήμερα εμφανίζεται ως ο “πνευματικός πατέρας” της γράφοντας: “Μέσα από την συνεχή, επίμονη και πιεστική παρέμβασή του προς το Υπουργείο Υποδομών και προς άλλους εμπλεκόμενους φορείς τα τελευταία χρόνια, ο Δήμαρχος κ. Βαλασόπουλος συνέβαλε σημαντικά ώστε το έργο να έχει περιληφθεί στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας…”
Εν τέλει, μήπως η όψιμη μεταστροφή του κ. Βαλασόπουλου λειτουργεί στα πλαίσια των απαιτήσεων κάποιων “επενδυτών” και των σχεδίων τους για δημιουργία ενός νέου πολεοδομικού συγκροτήματος στον χώρο του πρ. αεροδρομίου Ελληνικού;

  ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: “Δεν αντέχει άλλο η Ηλιούπολη να είναι το κυκλοφοριακό υποζύγιο της Νοτιοανατολικής Αθήνας” (VIDEO)

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X