“Δεν αντέχει άλλο η Ηλιούπολη να είναι το κυκλοφοριακό υποζύγιο της Νοτιοανατολικής Αθήνας” (VIDEO)



Ο Δήμος Ηλιούπολης, διοργανώνει στην αίθουσα δημοτικού θεάτρου του Δημαρχείου, εκδήλωση για την πρόταση δημιουργίας υπόγειας σήραγγας που να ενώνει την Δυτική Περιφεριεακή Υμηττού με την Λ. Βουλιαγμένης την Τρίτη 19 Ιανουαρίου στις 7 το απόγευμα με εισηγητή τον μελετητή συγκοινωνιολόγο κ. Ζέκκο

Μένουμε Νότια – έλα στο ελεύθερο και ανεξάρτητο group των Νοτίων Προαστίων για να μοιραστούμε ότι συμβαίνει δίπλα μας.
Ειδήσεις, σχόλια, εθελοντισμός, αγορά, έξοδος, καλή ζωή, νεολαία, διασκέδαση, πολιτισμός, περιβάλλον, αθλητισμός, ανθρώπινες ιστορίες.
( ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΑΛΙΜΟΣ – ΒΑΡΗ – ΒΟΥΛΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΓΛΥΦΑΔΑ -ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ – ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ)



Διθυραμβικά σχόλια για το Cine Άλιμος – Όλο το πρόγραμμα του καλοκαιριού (VIDEO)

Η Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης, η οποία θα συνδέσει την Δυτική Περιφερειακή Υμηττού με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, αποτελεί ένα έργο πνοής που θα βελτιώσει καθοριστικά το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής στην πόλη μας και θα αναδιατάξει το σύνολο της κυκλοφορίας των οχημάτων στην ευρύτερη περιοχή της Πρωτεύουσας.
Είναι η νέα πρόταση που εκτρέπει την υπερτοπική διαμπερή κυκλοφορία εκτός του ιστού της πόλης, αφήνει άθικτο τον Υμηττό, και παράλληλα συμβάλλει καταλυτικά στην βελτίωση όλου του συστήματος μετακινήσεων από και προς το νοτιοανατολικό τμήμα της Μητροπολιτικής Αθήνας, αποτελώντας ένα από τα πιο σημαντικά νέα συγκοινωνιακά έργα του πολεοδομικού συγκροτήματος της Πρωτεύουσας.
Η ένταξη και χρηματοδότησή του έργου από το πακέτο Γιούνκερ είναι η μεγάλη ευκαιρία και δυνατότητα για την άμεση προώθηση της κατασκευής του.
Θεωρούμε τη συμμετοχή σας βαρύνουσα και ιδιαίτερα σημαντική, και θα είναι χαρά και τιμή μας να σας καλωσορίσουμε στο Δημαρχείο της πόλη μας.

Δεν αντέχει άλλο η Ηλιούπολη να είναι το κυκλοφοριακό υποζύγιο της Νοτιοανατολικής Αθήνας

Αποτελεί μείζον πρόβλημα για την πόλη μας η τεράστια διαμπερής υπερτοπική κυκλοφορία. Μία προσωρινή πριν από περισσότερα από 20 χρόνια λύση με τη διάνοιξη της λεωφόρου Καρέα – Κατεχάκη εξελίχθηκε σε μόνιμη κατάσταση, σε μία μόνιμη πληγή για την Ηλιούπολη. Η Ηλιούπολη μετατράπηκε σε άξονα μεταφοράς και εξυπηρέτησης της τεράστιας κίνησης οχημάτων από τα νότια προάστια προς τη Λεωφόρο Κατεχάκη, την Αττική Οδό, και την Ανατολική Αττική, και αντιστρόφως.
Συνέπειες: Τεράστια κυκλοφοριακή συμφόρηση και επιβάρυνση που γίνεται αφόρητη κατά τις ώρες αιχμής, μεγάλη ρύπανση της ατμόσφαιρας και ηχορύπανση, μεγάλοι κίνδυνοι για την ασφάλεια των κατοίκων, έχουν συμβεί πολυάριθμα ατυχήματα, δεκάδες συμπολίτες μας έχουν χάσει τη ζωή τους μεταξύ των οποίων και πολλά παιδιά. Αλλοίωση της λειτουργίας, της ταυτότητας και της φυσιογνωμίας της πόλης, αφού εκτός από την απαράδεκτη πολλαπλή επιβάρυνση που υφίσταται ο Δήμος, αδυνατεί να προωθήσει και τις παρεμβάσεις ολοκληρωμένης ανάπλασης και αναζωογόνησης τόσο στο κέντρο όσο και σε άλλα σημεία της πόλης, λόγω της τεράστιας διαμπερούς κυκλοφορίας.
Η Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης αποτελεί έργο κρίσιμης ανάγκης, έργο πνοής που θα βελτιώσει καθοριστικά το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής στην πόλη μας και θα αναδιατάξει το σύνολο της κυκλοφορίας των οχημάτων στην ευρύτερη περιοχή της Πρωτεύουσας.
Είναι η νέα πρόταση που εκτρέπει την υπερτοπική κυκλοφορία εκτός του ιστού της πόλης, αφήνει άθικτο τον Υμηττό, και παράλληλα συμβάλλει καταλυτικά στην βελτίωση όλου του συστήματος μετακινήσεων από και προς το νοτιοανατολικό τμήμα της Μητροπολιτικής Αθήνας, αποτελώντας ένα από τα πιο σημαντικά νέα συγκοινωνιακά έργα του πολεοδομικού συγκροτήματος της Πρωτεύουσας.
Οι ευεργετικές επιπτώσεις της Αστικής Σήραγγας Ηλιούπολης για την πόλη μας:
Θα αποσυμφορηθεί κυκλοφορικά η πόλη, αφού το μεγαλύτερο μέρος της σημερινής διαμπερούς κυκλοφορίας θα διέρχεται πλέον μέσα από την αστική σήραγγα παρακάμπτοντας την Ηλιούπολη. Θα υπάρξει σημαντική βελτίωση της ατμόσφαιρας, αφού εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα τα οποία ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής επιβαρύνουν καθημερινά με μεγάλες ποσότητες ρύπων την πόλη, θα κινούνται πλέον μέσω άξονα ταχείας κυκλοφορίας εκτός των ορίων της πόλης. Θα μειωθεί δραστικά η ηχορύπανση λόγω της μείωσης της κυκλοφορίας των οχημάτων αλλά και λόγω του περιορισμού της ταχύτητας κίνησής τους. Θα ενισχυθεί η ασφάλεια κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων. Θα απελευθερωθούν οι κεντρικοί δρόμοι και οι πλατείες από την μεγάλη κυκλοφορία, κι έτσι θα καταστεί εφικτό να γίνουν σε ευρεία κλίμακα, αναπλάσεις, δενδροφυτεύσεις και πεζοδρομήσεις ιδιαίτερα στο κέντρο της πόλης, γεγονός που θα προσφέρει αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση της Ηλιούπολης.
Εν κατακλείδι , η αστική σήραγγα Ηλιούπολης θα βελτιώσει αποφασιστικά το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της πόλης μας.
Οι ευεργετικές επιπτώσεις της αστικής σήραγγας Ηλιούπολης στην γενικότερη βελτίωση της κυκλοφορίας στην Μητροπολιτική Αθήνα:
Η υπερτοπική κυκλοφορία που σήμερα εξυπηρετείται από το ακατάλληλο γι αυτόν το σκοπό οδικό δίκτυο της Ηλιούπολης θα εξυπηρετείται πλέον από δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, χωρίς το καθημερινό μποτιλιάρισμα, με μεγαλύτερη άνεση, σε λιγότερο χρόνο, με λιγότερη επιβάρυνση και φθορές των οχημάτων, με λιγότερα καύσιμα και με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Μεγάλο μέρος της κυκλοφορίας από περιοχές του Παλαιού Φαλήρου, της Καλλιθέας, της Νέας Σμύρνης, του Αγίου Δημητρίου και της Δάφνης με προορισμό την Λεωφ. Μεσογείων, το Ψυχικό, την Λ. Κηφισίας, το Γαλάτσι κλπ, που σήμερα διέρχεται από το κέντρο της Αθήνας ή περιορίζεται από την απαγόρευση κυκλοφορίας του δακτυλίου, θα εξυπηρετηθεί και αυτό πλέον από περιφερειακό δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, επίσης χωρίς το καθημερινό μποτιλιάρισμα, με μεγαλύτερη άνεση, σε λιγότερο χρόνο, με λιγότερη επιβάρυνση και φθορές των οχημάτων, με λιγότερα καύσιμα και με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Επομένως, η αστική σήραγγα Ηλιούπολης θα συμβάλλει συνολικά στη βελτίωση της κυκλοφορίας, στην μείωση των ρύπων και στη βελτίωση του περιβάλλοντος στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας, και ως εκ τούτου αποτελεί έργο μείζονος σημασίας για ολόκληρη τη Μητροπολιτική Αθήνα. Είναι μία δομική παρέμβαση στο σύστημα των κυκλοφοριακών δακτυλίων της Πρωτεύουσας, αφού εκ των πραγμάτων αποτελεί τη συνέχεια της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού την οποία διασυνδέει τόσο με τις περιοχές των Ανατολικών και Νοτίων Προαστίων, όσο και με περιοχές του ενδιάμεσου δακτυλίου της Αθήνας προς νότον και ανατολικά.
Σύσσωμη η Ηλιούπολη, ο Δήμαρχος, η Δημοτική Αρχή και οι φορείς της πόλης διεκδικούμε την άμεση προώθηση της κατασκευής του έργου. Μέσα από τη συνεχή, επίμονη και πιεστική παρέμβασή του προς το Υπουργείο Υποδομών και προς τους άλλους εμπλεκόμενους φορείς τα τελευταία χρόνια ο Δήμαρχος κ. Βαλασόπουλος συνέβαλε σημαντικά ώστε το έργο να έχει περιληφθεί στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας και να έχει προταθεί να χρηματοδοτηθεί από το πακέτο Γιούνκερ. Είναι τώρα η μεγάλη ευκαιρία και δυνατότητα για τη χρηματοδότησή του με ένταξή του στο πακέτο Γιούνκερ, ταχεία ολοκλήρωση της μελέτης, και υλοποίησή του με συγκεκριμένο αυστηρό χρονοδιάγραμμα.

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X