”Βελτιώνω την πόλη μου” από το κινητό μου!




 

Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του, ο Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης αποφάσισε να υιοθετήσει μια σύγχρονη και λειτουργική εφαρμογή διαδικτύου που να δίνει τη δυνατότητα στους κατοίκους του να συμμετέχουν ενεργά στη βελτίωση της γειτονιάς τους.

Η εφαρμογή “Βελτιώνω την πόλη μου” έρχεται να “συνοδεύσει” τη γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη -15415- επιτρέποντας στους πολίτες να επικοινωνούν διαδικτυακά, αλλά και μέσω smartphone, με τη δημοτική αρχή, και να αναφέρουν καθημερινά προβλήματα της πόλης, όπως σπασμένους κάδους απορριμάτων, καμένες λάμπες ηλεκτροφωτισμού, επικίνδυνα δέντρα, αδέσποτα ζώα ή εγκαταλελειμμένα οχήματα.

Η δημοσιοποίηση των αιτημάτων δίνει το δικαίωμα και σε άλλους πολίτες να ψηφίζουν αυτά που θεωρούν σημαντικά και να προσθέτουν τα δικά τους σχόλια και ιδέες.

Με τον τρόπο αυτό, οι υπηρεσίες του Δήμου καταφέρνουν να έχουν μια άμεση, επικαιροποιημένη και ακριβέστερη εικόνα των προβλημάτων, ενώ και οι δημότες που συμμετέχουν και  βλέπουν να διορθώνονται τα θέματα που θέτουν, γίνονται πιο ενεργά μέλη της τοπικής κοινότητας και η αντιμετώπιση των προβλημάτων μετατρέπεται σε μια συλλογική προσπάθεια.

Η διαδικτυακή διεύθυνση της εφαρμογής είναι imc.elliniko-argyroupoli.gr . Παράλληλα, είναι διαθέσιμη σε κινητά τηλέφωνα Android και iPhone με την ονομασία IMCityEllArg.

Χαρακτηριστικά της εφαρμογής

Παρακάτω παρουσιάζονται οι βασικές λειτουργίες και δυνατότητες της εφαρμογής.

  • Ακριβής προσδιορισμός θέσης: Οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα ακριβούς προσδιορισμού της θέσης του προβλήματος πάνω σε διαδραστικό χάρτη (συντεταγμένες GPS).
  • Ακριβής προσδιορισμός προβλήματος: Η δυνατότητα επισύναψης φωτογραφίας συντελεί καθοριστικά στην ακριβέστερη περιγραφή ενός προβλήματος.
  • Παρουσίαση στο χάρτη της περιοχής: Τα αιτήματα των πολιτών παρουσιάζονται σε χάρτη της περιοχής. Κάθε κατηγορία αιτήματος αντιστοιχεί σε ένα διαφορετικό εικονίδιο. Παρουσιάζονται οι σημαντικότερες πληροφορίες για κάθε αίτημα.
  • Αναλυτική παρουσίαση καταχώρησης: Κάθε καταχώρηση παρουσιάζεται αναλυτικά, σε ξεχωριστή σελίδα, όπου εμφανίζονται: η κατηγορία, η διεύθυνση, η ημερομηνία, η φωτογραφία, η περιγραφή, τα σχόλια των χρηστών, η θέση στο χάρτη και ο αριθμός των θετικών ψήφων που έλαβε. Στη σελίδα αυτή οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν επίσης να σχολιάσουν, να δώσουν θετική ψήφο και να εκτυπώσουν την καταχώρηση.
  • Παρακολούθηση της κατάστασης:  Αρχικά κάθε καταχώρηση βρίσκεται στην κατάσταση «Υποβλήθηκε». Μόλις ο Δήμος λάβει γνώση και το αίτημα προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία η κατάσταση αλλάζει σε «Σε εξέλιξη». Τέλος, μόλις το πρόβλημα αντιμετωπιστεί η κατάσταση γίνεται «Διεκπεραιώθηκε», εκτός εάν υπάρχει σχόλιο από την υπηρεσία που δηλώνει κάποιο σοβαρό κώλυμα.
  • Δυνατότητα σχολιασμού: Οι χρήστες μπορούν να καταθέτουν τα σχόλιά τους σχετικά με τις υπάρχουσες καταχωρήσεις. Ο σχολιασμός επιτρέπεται μέχρι και την ημερομηνία διεκπεραίωσης ενός αιτήματος.
  • Υποστήριξη ψηφοφοριών: Οι πολίτες μπορούν να παρέχουν θετική ψήφο στις καταχωρήσεις που θεωρούν σημαντικές. Με τον τρόπο αυτό αποτυπώνεται καλύτερα η βούληση των κατοίκων της πόλης.

Σημειώνεται ότι η εφαρμογή, η οποία βασίζεται σε Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα,  έχει υιοθετηθεί με επιτυχία τόσο στην Ελλάδα (π.χ. Θεσσαλονίκη, Πειραιά, Θέρμη) όσο και στο εξωτερικό, από δήμους στην Ισπανία (Badajoz), τη Σλοβενία (Ptuj), το Καζακστάν (Kostanay), ακόμα και την Ανγκόλα (Luanda).

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X