“Με τα πετρέλαια κάναμε εντριβές και φτιάχναμε μολότοφ”




(Δημοτική Συνεργασία Ελληνικού – Αργυρούπολης)

Ισχυρίζεται ο κ. Κωνσταντάτος ότι κατά το 5μηνο Σεπτέμβριος 2014 – Ιανουάριος 2015 η κατανάλωση πετρελαίου κίνησης για τα οχήματα του δήμου μειώθηκε κατά 10.538 λίτρα και θέτει το ερώτημα πώς γίνεται να μειώνεται η κατανάλωση πετρελαίου κίνησης ενώ αυξήθηκε ο στόλος των οχημάτων του δήμου και μπήκαν σε κίνηση και τα δημοτικά λεωφορεία. Κατά την προφανή άποψη του κ. Κωνσταντάτου η μείωση των πετρελαίων οφείλεται στο νοικοκυριό του, σε αντιδιαστολή με τη σπατάλη της δικής μας διοίκησης.

Ας ξεκινήσουμε από την υποχρέωση του οποιουδήποτε να αποδεικνύει την αλήθεια των λόγων του με στοιχεία, πολύ περισσότερο όταν αυτός είναι δήμαρχος και ακόμη περισσότερο όταν γίνεται κατήγορος.
Καλούμε λοιπόν τον κ. Κωνσταντάτο να δημοσιοποιήσει όλα τα στοιχεία που μπορεί να οδηγήσουν σε συμπεράσματα και όχι σε προκατασκευασμένες θεωρίες.
Η μείωση των καυσίμων δεν οδηγεί στο συμπέρασμα ότι στο παρελθόν γινότανε σπατάλη αν δεν συνυπολογιστούν και άλλοι παράγοντες.
Είναι σωστό ότι αυξήθηκε ο στόλος των οχημάτων του δήμου – όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση –όχι όμως των πετρελαιοκίνητων, ο αριθμός των οποίων μειώθηκε.
Επίσης είναι αστείο να επικαλείται ο κ. Κωνσταντάτος τα δημοτικά λεωφορεία όταν η χρονική περίοδος στην οποία εξετάστηκε η κατανάλωση του πετρελαίου κίνησης είναι Σεπτέμβριος 2014 – Ιανουάριος 2015. Τα δημοτικά λεωφορεία μπήκαν σε λειτουργία στις 19 Γενάρη δηλαδή στο 5μηνο που εξετάζεται τα λεωφορεία κινήθηκαν 10 ημέρες.
Δεν είναι όμως μόνο αυτές οι πλευρές. Γνωρίζουμε ότι:

1. Τουλάχιστον για το μισό χρονικό διάστημα στο οποίο εξετάζεται η κατανάλωση του πετρελαίου κίνησης, η νταλίκα του Αγίου Δημητρίου μας εξυπηρετεί μεταφέροντας σκουπίδια στη χωματερή.
2. Από τα 3 πούλμαν του δήμου, μόνο το 1 μεταφέρει μαθητές εκτός των ορίων του δήμου, εξυπηρετώντας σχολικούς περιπάτους και διδακτικές επισκέψεις. Τα άλλα δύο λόγω παλαιότητας από το Σεπτέμβριο 2014 κινούνται μόνο στα όρια του δήμου.
3. Ζητείται από όλους τους φορείς να καταβάλλουν το αντίτιμο του πετρελαίου για τις επισκέψεις και τις εκδρομές που πραγματοποιούν.
4. Λόγω της οικονομικής κρίσης ο όγκος των απορριμμάτων μειώνεται σταθερά με αποτέλεσμα να μειώνονται και τα δρομολόγια ανά εβδομάδα προς τη χωματερή.
5. Για διάφορους λόγους οχήματα όπως η μία αρπάγη, το δεύτερο πλυντήριο και η δεύτερη σκούπα δεν βγαίνουν καθημερινά σε υπηρεσία.

Από τα παραπάνω φαίνεται ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν στη μείωση του πετρελαίου κίνησης μέσα σε μια χρονική περίοδο 5 μηνών.
Είναι πολιτικά και ηθικά ανέντιμο η διοίκηση Κωνσταντάτου να κάνει λόγο για κλοπές που μειώθηκαν λόγω της τοποθέτησης καμερών και για οικονομία που επετεύχθη χάρη στα νέα πρόσωπα που τοποθέτησε σε θέσεις ευθύνης. Την επόμενη δε φορά που ο κ. Κωνσταντάτος μιλήσει για τα καύσιμα τον παρακαλούμε να αναφέρει και τις βενζίνες. Αυτές γιατί τις ξεχνάει;
Όσο δε για κάποιους αλητήριους υποστηρικτές του κ. Κωνσταντάτου που παραλήρησαν πάλι μιλώντας για ξέπλυμα χρήματος, για τσεπώματα από τη διοίκηση Κορτζίδη, για απάτες κλπ. έπεται συνέχεια.

dsellar.blogspot.gr

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.