Πανάκριβα τα εισιτήρια στον Αργοσαρωνικό




Φέτος, λόγω της οικονομικής κρίσης, η κίνηση στα πλοία εμφανίζεται μειωμένη κατά μέσο όρο 20%

Φέτος, λόγω της οικονομικής κρίσης, η κίνηση στα πλοία εμφανίζεται μειωμένη κατά μέσο όρο 20%

Την επιβολή δημόσιας υπηρεσίας στα πλοία που είναι δρομολογημένα στον Αργοσαρωνικό, τόσο για τον έλεγχο των τιμών των εισιτηρίων όσο και για την αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων τους ζήτησε χθες από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ο ΣΥΡΙΖΑ. Δεν είναι δυνατό να επιβάλεις δημόσια υπηρεσία όταν υπάρχουν εταιρείες που οφείλουν δεδουλευμένα ακόμα και πέντε μηνών στους ναυτικούς τους και κινδυνεύουν κάθε τόσο να μην έχουν τα χρήματα να εφοδιάσουν τα πλοία τους με καύσιμα, ανταπάντησαν παράγοντες της ακτοπλοΐας.

Όπως είπαν χθες στην «Η», τα εισιτήρια είναι μεν ακριβά, όμως οι εταιρείες είναι εγκλωβισμένες σήμερα ανάμεσα στη σημαντική αύξηση των τιμών των καυσίμων, της μεγάλης μείωσης της επιβατικής κίνησης και της αδυναμίας τους να πουλήσουν μέρος των στόλων τους, προκειμένου να βελτιώσουν την οικονομική τους θέση. Αν υπήρχε αγορά για τα πλοία, τα μισά θα είχαν πωληθεί, ανέφεραν. Σύμφωνα με τους ίδιους παράγοντες, φέτος, η κίνηση στα πλοία εμφανίζεται μειωμένη κατά μέσο όρο 20%, ενώ ακόμα και οι γραμμές της Κρήτης έχουν χτυπηθεί από την οικονομική κρίση.

Αστική συγκοινωνία
Με βάση τα στοιχεία του ΣΥΡΙΖΑ η γραμμή του Αργοσαρωνικού στην οποία διακινούνται κάθε χρόνο περισσότερα από δύο εκατ. επιβάτες και έχει έντονα χαρακτηριστικά αστικής συγκοινωνίας, τα ναύλα που διαμορφώνονται ελεύθερα έχουν φθάσει στα ύψη.

Συγκεκριμένα στη γραμμή Πειραιάς – Αίγινα για 18 μίλια το εισιτήριο με συμβατικό πλοίο στοιχίζει 8,5 – 9,5 ευρώ και με ταχύπλοο 13,50 ευρώ, εάν κάποιος μετακινείται τρεις φορές την εβδομάδα από την Αίγινα στον Πειραιά τότε το κόστος της μετακίνησής του το μήνα ανέρχεται στα 324 ευρώ. Για 31 μίλια, από Πειραιά προς Πόρο το εισιτήριο με ταχύπλοο (δεν υπάρχει συμβατικό), κοστίζει 22,50 ευρώ ενώ για απόσταση 38 μιλίων από Πειραιά προς Ύδρα απαιτούνται 25,50 ευρώ. Την ίδια ώρα σε άλλες γραμμές της ακτοπλοΐας για αποστάσεις 64 μιλίων το εισιτήριο κοστίζει 24 ευρώ σε συμβατικό πλοίο.

Από Πειραιά προς τις Σπέτσες, μια απόσταση 53 μιλίων τα ναύλα ανέρχονται σε 35 ευρώ. Σύμφωνα με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Θ. Δρίτσα, όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι οι τιμές στην ακτοπλοΐα βρίσκονται εκτός κάθε λογικής.

Από την πλευρά τους οι εταιρείες σκοπεύουν άμεσα να ζητήσουν συνάντηση από τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Κωστή Μουσουρούλη, ώστε να ζητήσουν διευκρινίσεις σχετικά με τις δηλώσεις που έκανε πρόσφατα στη Βουλή για τις αλλαγές στο πλαίσιο δρομολόγησης πλοίων στην ακτοπλοΐα. Όπως λένε η κατάσταση είναι κρίσιμη και πρέπει άμεσα να βρεθεί ένα σχέδιο ώστε η ακτοπλοΐα να αντιμετωπίσει την κρίση.

Πηγή: imerisia.gr

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.